Video's weghalen bij youtube

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Andere keer had ik me aangemeld bij youtube en ik heb nu 35 video's opgeslagen van platen die ik nog op mijn speler wil hebben. Gisteren had ik ze gedeeltelijk beluisterd, maar er zijn al 3 video's weggehaald en ook zijn er een aantal mislukt (geen begin, geen eind of live terwijl ik de studioplaat wil). Nu wil ik die verwijderde video's helemaal eruit hebben en bij die andere wil ik opmerkingen plaatsen. Maar als ik op opslaan druk, dan krijg ik de melding dat het verzoek geweigerd is. Dit omdat mijn account gelinkt is met igoogle. Maar hoe krijg ik die link weg?

Als ik op die link klik, dan kom ik in een pagina van google en ik haal uit dat verhaal dat je eigengemaakte video's kunt verwijderen bij google. Maar dat bedoel ik helemaal niet. Ik was naar youtube gegaan, daar had ik me aangemeld, ben bestaande video's gaan zoeken van muziek (b.v. someone that I used to know) en die ben ik gaan opslaan. Maar er zijn ondertussen een paar video's door de redactie verwijderd die privé waren of zoiets en die wil ik er dus tussenuit hebben. Maar als ik dat heb gedaan en ik klik op opslaan dan krijg ik de melding: verzoek geweigerd. Ook kan ik om dezelfde reden geen opmerkingen bij de video's neerzetten.

Dus nu is mijn vraag: hoe krijg ik dat wel voor elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan