videoupgrade voor dell optiplex gx 620

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiessie

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
hallo

ik zoek een videokaart rond de 50 euro voor games maar hoef niet alles op high tespelen maar me vraag is welke videokaart kan er in deze moederbord dacht zelf dat een pci-E is kan het mis hebben heb nu 1gb ddr2 aan werk geheugen binnenkort word dat het er meer

vriendelijke groet

Bijlagen

• Naamloos12.jpg
    Naamloos12.jpg
    82,8 KB · Weergaven: 45
  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 33
deze hoort er ook nog bij hopen dat het genoeg info is

:cool:

Bijlagen

• Naamloos1.jpg
    Naamloos1.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 37
voor 50 euro kom je niet beter uit dan een HD5550 of HD5450
en dat zijn geen kaarten om mee te gamen
tenzij je 2de hands nog ergens een 8800GTX kan halen

wat voor spellen wilt u gaan spelen?

Laatst bewerkt:
maakt niet als de games low kunnen spelen maakt niet uit speel de meeste games op ps3 maar zal mooi zijn als er een pixal shader 3.0 op zit enzo

dan zal die kaart genoeg zijn, maar zoals crash zich al afvroeg, is de kast hoog genoeg.
ik denk namelijk van wel de 4670 is niet een grote.

is die 4670 een kaart waar ik wel mee kan gamen farcry 2 ofzo black ops hoeft niet op high tegamen heb straks 4 gb werkgeheugen en nou een dualcore 2.8 zal dat lukken dan op low graphics en waar kan je die bestellen

oké is goed zal kijken welke games kunnen daar mee spelen dan en is dat pixel shader 3 en hopen dat me moederboard die ondersteunt dan

pixel shader 4.1 wordt ondersteund dus dat is in orde. blackops zal er ook prima op draaien. inderdaad wel even naar 4 gb ram upgraden dan. als je weet om welke processor het gaat laat even weten maar 2,8 ghz dualore is in pincipe wel ok.

dus het gaat om de 4670 versie hopen dat i kaart wel in de kast past iedergeval bedankt voor jullie hulp en nog een goed nieuw jaar je hoort nog meer later

hallo sorry dat ik zoveel zeur of vraag maar kan ik wel pci-e 2.0 aan en wat zijn de afmetingen eraf van die kaart van de onderkant tot bovenkant is maar een kleine 10 cm zou dat lukken en heb ik apg of pci dacht pci weet niet als julli dat kunnen zien aan die fotos die ik in de begin had mee gestuurd

maak even je kast open om te kijkek of je over een pci express x16 poort bezit. het versie pci-e maakt niet heel veel uit. een pci-e v2 kaart past prima in een slot van de eerste generatie pci-e.

hallo ik heb de kast open gemaakt en zag een witte en zwarte slot maar weet in gods naam niet wat dat zijn maar heb met een programma me moederboard laten scannen en dit stond er weet je wat dat betekent dat ik pci-E slot heb of niet fdfdgh.jpg heb het omcirkelt alvast bedankt en wat voor kleur is die pci express slot eigelijks?

jammer genoeg zie ik geen grijze maar ik zal foto maken voor jullie dan kan je het zelf zien

heb fotos gemaakt 1 van een soort kaart maar is dat een pci aansluiting? en foto van de slotjes 02012011004.jpg02012011007.jpg02012011004.jpg02012011007.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan