videoupgrade voor dell optiplex gx 620

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dank je super hulp jullie vond deze site beter dan een andere computerforum noem maar geen naam :P dank u voor u hulp van mij part mag deze vraag topic gesloten worden dus dan kan ik gerust die videokaart bestellen? vervelend mannetje ben ik he:D

Topic even bijgelezen.

Opgelost zetten mag u zelf doen in de blauwe balk bijna bovenin;zet status opgelost.

Hoi !

PCi-express; rechterfoto staat: x16 !

En: voor PCi mist er 'n sleuf.

Greetz,

Harry.

wat bedoel je precies dan zit er nou wel of geen pci-e slot in word beetje in de war

toch bedankt hij gaat weer dicht:P alleen hopen dat de afmetinging goed zijn

misschien heb je wel een low-profile nodig :S anders zonder deksel of creatief zijn.
:D veel low-profielkaarten zijn er niet om spelletjes te spelen.
deze zou daar wel aardig mee opschieten. beetje laat over nagedacht nu ik de computers op school heb bekeken (zelfde)

heb het al besteld anders maar een normale kast kopen en alles over zetten ofzo als dat wil maar toch bedankt he

is ook een idee, je kan de deksel ook iets bewerken, dan past hij ook vast wel :D

hallo heb nu de videokaart 4670 maar die vraagt minimal 400 watt en me voeding is 270 watt kan ik nu gamen of is dat niet verstandig?

Lijkt mij nog niet zo'n probleem.

De kaart zelf vraagt maar: Max. verbruik ca. 59 Watt (bij volledige belasting)

400 watt or greater power supply is recommended wat bedoelen ze er mee dan? wil niet dat i stuk gaat als ik een game ga draaien

Dat is voor totaal systeem.En dan zitten ze ook nog eens ruimer.

Wat staat er exact op de voeding allemaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan