vidio kaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
346
hallo. ik heb een ati EAH hd 5770 kaart. ik speed graag garry's mod(meschien kennen jullie dit niet). maar waneer ik veel props in het spel zet dan begind het te lagen. nu heb ik nog een peak 8800GT kaart liggen en waneer ik de zelfde props in het spel zet dan heb ik geen enkel probleem. mijn drivers zijn up to date hoe kan dit? alvast bedankt :D
 
Ten eerste, leer alsjeblieft in gods naam spellen!

ten tweede, pas je video kaart bij de computer?
Stel je je instelling toch te hog in?
 
ik gebruik net de zelfde instellingen als voor 5770 en 8800 gt en toch blijft de 8800 gt beter te gaan:confused:
 
Goedemorgen,

Je zou om te beginnen even je pc configuratie en de merk en type van je voeding kunnen melden.
En wat als eerste bij me opkomt de oude driver eerst ge-deinstaleerd voordat je de nieuwe kaart er in zet?
 
ik heb mijn computer heelemaal leeg gemaakt en xp op gezet dan de goede drivers gedownload en geinstaleerd voor mijn ati kaart . op mijn voeding staat geen merk het is een 550 watt . ik heb een asus P5KPL-AM-IN-ROEM-SI . ik heb een intel core 2 quad de Q8400. ik heb 2 sticks memory op 800 mhz. ik heb 2 harde schijven .
 
Hallo.


Kunt u misschien de specs van uw FSB (Front Side Bus) vertellen?
De FSB zit op je moederbord en zorgt ervoor dat je Cpu en Ram met elkaar communiceren.
Als je een minder goede FSB hebt dan kan je ook last hebben van Lagg.

En als het een Internet spel is kunt u misschien dan ook de specs van uw Netwerkkaart hier posten?
En het liefst ook uw Internet provider en de snelheid van het Internet (bij je provider).



Groeten, Remi1995.
 
ik heb mijn voeding nog eens bekeken en ik denk dat het merk top box is het model is :LPG12-35 SATA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan