vier apparaten koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
130
Ik heb een leuk home cinema setje van sony en een tv en video. Alles wordt gebruikt zelfs de video nog.
Voor sommige films is het makkelijk rechtstreeks vanaf de computer af te spelen op de televisie. Hiervoor maak ik gebruik van een s-video kabel.

Beeld is perfect alleen geen geluid op mijn tv alleen via de boxen op de computer.

Ook met het afspelen van muziek op de computer zou ik graag de kracht van de boxen van de home cinema set gebruiken.

Iemand een idee hoe ik deze vier apparaten kan koppelen?
 
brianvandewege zei:
Ik heb een leuk home cinema setje van sony en een tv en video. Alles wordt gebruikt zelfs de video nog.
Voor sommige films is het makkelijk rechtstreeks vanaf de computer af te spelen op de televisie. Hiervoor maak ik gebruik van een s-video kabel.

Beeld is perfect alleen geen geluid op mijn tv alleen via de boxen op de computer.

Ook met het afspelen van muziek op de computer zou ik graag de kracht van de boxen van de home cinema set gebruiken.

Iemand een idee hoe ik deze vier apparaten kan koppelen?

Je kunt allerlei koppelstukken in de wat betere shops verkrijgen, een stereojack kabel met een verdeler naar contatulp, een splitter en 2 stereo tulp kabels, en bent er, en b.v. met eerst een jacksplitter voor de uitgang van de pc, heb je ook je pc boxjes nog in gebruik.

Dit alles is ook te realiseren met een av zender/onvanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan