vier op een rij - inspiratie (ja alweer een topic over vier op een rij)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morse92

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
Berichten
24
Ik heb net een beetje rond lopen kijken op het forum en zag dat er al behoorlijk wat topics zijn met school opdrachten voor vier op een rij. Nu ga ik er ook nog even een open, want... Ik ben benieuwd of er mensen een leuk origineel idee hebben voor vier op een rij. Ik kan namelijk wel een heel standaard vier op een rij spel maken, maar dat is een beetje saai natuurlijk. En aangezien we vrij zijn er zelf nog een leuk draai aan te gegeven dacht ik laat ik hier is rond vragen. Heb zelf natuurlijk al wat ideeën maar een beetje meer inspiratie kan nooit kwaad toch? De bedoeling is overigens wel dat het in JavaFX kan worden geschreven. Maak je vooral geen zorgen over of het te ingewikkeld is heb namelijk een behoorlijk uitgebreide kennis van programmeren en dan vooral op het gebied van PHP, dus dat zit wel snor :)

Alvast bedankt :d
 
4 op een rij

Beste morse en anderen,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet veel van javafx af weet.
Terwijl ik daar wel van school mee moet gaan leren werken.
Nu leek het mij leuk om ook te beginnen met 4 op een rij.
Nu heb ik wat opstart problemen.
Nu had ik de vraag of jij/anderen mij misschien een voorbeeld/compleet spel kunnen sturen dan wel de code!

Weet dat ik niet reageer op je vraag. Maar als ik het begin heb kan ik mijn creatieve creaties met delen!

Mvg,
Wouter
 
Beste wouter,

Kijk is op deze website. Hier staan behoorlijk wat spelletjes in javaFX met broncode erbij!

Groeten,

Morse
 
heee

ik moet een opdracht maken in javaFX namelijk 4 op een rij. en zelf ben ik er niet zo goed in maar ik moet hier een hoog cijfer voor halen anders ga ik niet over. dus kan jij zo vriendelijk zijn en mij de volledige code te sturen met de game 4 op een rij zodat ik hopelijk toch nog over kan.

groetjes
 
hoi constantijn

yo wij hebben het al helemaal af zit ook op luzac
voor 50 e stuur ik hem naar jou en dan ga je over
hoor het wel]
gr:D
 
@wouterror: Dit is zeker niet de bedoeling van Helpmij.
 
ik snap het

tha devil
ik snap het het helemaal.
je hebt eigenlijk helemaal gelijk.
50 euro was misschien wel een beetje veel!
dus we maken er een vriendschappelijke 35 euro van.
sorry voor het ongemak.
groetjes terror:cool:
 
Ook €35 is te veel.

Helpmij is een gratis computerhelpdesk.
Constantijn vraagt om hulp, niet om iemand die hij "inhuurt" om zijn werk te doen.

Wil je helpen dan geef je of tips of voorbeeldcode waarmee hij uit de voeten kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wouterror hoe hebben jullie er voor gezorgd dat wanneer je 4 op een rij hebt je krijgt te zien gefeliciteerd je hebt gewonnen ( dus dat die ziet dat er 4 op een rij is)

p.s. ik weet niet hj oe jullie het met uiterlijk hebben gedaan maar ik ben aardig goed in photoshop (5 jaar ongeveer mee bezig nu) en minder goed in javafx dus als ik jullie nou eens help met het uiterlijk en jullie mij met het scripte ?
 
Mod edit: Nog steeds niet de bedoeling, lees je privé-bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan