Vietcong probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xalted One

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Ok hier mijn problemen:

Sinds eergister heb ik Vietcong geinstalleerd.

1) Nou doe ik campaign, 1e level waar je de sluipschutter moet uitschakelen. Hij ontvlucht, je moet erachteraan. Verder in de map kom je in een soort van bos. Daar zitten zo'n 5 VC's ik had een shotgun.. Ik schiet er op 1 van een meter afstand met 25 shotgunkogels en die VC roept nog geen boe of bah, kortom: ik kan niemand vermoorden.

2) Als ik een granaat wil gooien knalt ie direct al in me hand, ik heb de training gevolgd, alles opgevolgd en altijd hetzelfde probleem. Ik trek de pin eruit en boem!
Verschillende dingen geprobeerd; 1x muisknop vasthouden, 2 tikje op de muisknop... van alles, en altijd hetzelfde liedje :/

3) Als ik een quick game start zie je geen hoofden, armen en benen meer, alleen een vliegend hemd :P
Op verschillende pc's geprobeerd met andere hardware, nergens doet ie het goed. Alleen in campaign doet ie het wel overal goed.

Ik heb zowel de censored versie geprobeerd als de uncensored versie, nog steeds bij allebei dezelfde problemen

Iemand suggesties, tips, opmerkingen of oplossingen?

kijk deze is interessant, want ik heb hier exact hetzelfde

dat van die hoofden en benen heb ik opgelost, door de schermresolutie lager te zetten. 800x600 en dan op 16 bits ipv 32

ik heb er trouwens 1 omgelegd, na zo'n beetje driehonderd kogels in zijn hoofd te hebben gejakkerd

maar ja toe bleven dr nog 3 of 4 over

Mja, mijn settings zijn als volgt:

16 bit
Resolutie van alles geprobeerd van 1024*768 tot 800*600

Dus dat hielp bij mij niet echt :(

Maargoed ik denk dat er nog heel wat moet veranderen om het spel speelbaar te laten worden :(

Graag als iemand verder nog oplossingen heeft, postuh ;)

Als je em niet kan vinden ofzo mail me dan ff dawnseekers@linuxmail.org dan mail ik em wel.

Laatst bewerkt:
Een oplossing heb ik niet, maar wel dezelfde problemen wat betreft het vermoorden van Charlie!

OK heb het probleem opgelost, het ligt aan de crack die gebruikt is.

Je moet de crack van razor gebruiken dan doet ie het weer perfect.

Nog 1 tip: speel het niet op res 640x480 want dan crashed het spel na een kwartiertje oid :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan