Vietcong

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars1987

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Berichten
16
Wie kan mij verder helpen met dit spel?
Zit in een level en kom niet verder. Het is het level dat je in het donker het kamp moet verdedigen, heb gedaan wat ik moet doen en moet alleen nog zien te overleven. Maar er gebeurt verder niets, hoelang duurt dit en/of wat moet ik dan doen?
 
Het is best simpel om dat level uit te spelen omdat je 3 keer een autosave krijgt.

Hier is de uitleg:

Na de briefing moet je naar de shootingrange gaan en daar een goede ausault rifle nemen thompson of m16 (zolang het maar van de US is) niet de granaatwerper want die kun je daar oppakken. dan moet je de missie gaan spelen. eerst moet je heel veel tegenstanders afshieten van een hele grote afstand (als je dit niet goed kan moet je ff een beetje oefenen bij de shootingrange) dan moet je naar defort om aan hotel six helis te vragen. dan krijg je te horen dat door het slechte weer de helis niet kunnen komen. daarna moet je nog wat VCs afknallen van iets dichterbij dan ga je nog eens proberen om helis te krijgen en nog steeds kunnen ze niet komen. dan komt het lastigste want de VC komt zo dichtbij dat ze je teammates makkelijk neer kunnen knallen. probeer zoveel mogelijk naar je teammates te luisteren want dan weet je waar en hoe ver een tegenstander van ze weg staat (50 meter is het verst maar dat is best dichtbij). dan ga je weer naar defort om nog eens te vragen gellukig werkt het weer nu mee en wordt je opgehaald hou het dan nog even vol. (ik had tompson genomen en mijn kogels waren nu bijna op als je een US wapen hebt kun je naar de engineer om kogels te krijgen) dan moet je het nog een minuut ofzo volhouden en daarna naar de heli gaan.
Mission Completed :D :D :D

ps. let er vooral op dat hornster (machinegunner) en crocker (medic) niet worden neergeschoten

ik hoop dat je er iets aan hebt ik heb het trouwens ook minstens 5x moeten doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan