Vietcong

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerbee

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Sinds kort speel ik vietcong, maar ik word helemaal
gek van die tunnels. Heeft er iemand een savegame voor mij voor het level na de tunnels.

gr
KK

Volgens mij zijn er savegames te vinden op internet, alleen weet ik niet juist waar. Google geeft je altijd een antwoord op je vraag!

Heb ik ook al geprobeerd, maar dan kom je op allerlei wazige sites uit. Misschien heeft iemand vietcong nog op de pc staan en kan mij een savegame emailen.

gr
KK

die tunnels zijn op zich wel irri als je je lamp uit heb althans met wandel je zo door

sorry voor mijn domme antwoord en al helemaal dat ik er niet bij vermelde dat het l moest zijn om je lamp te activeren even over de saved games op vietcong.net kan je saved games downloaden zitten wel in zip en je moet ze dan wel handmatig kopieren naar de saved games folder van vietcong maar dan heb je ook wat doe je dat kopieren niet zegt die dit is geen geldige win 32 toepassing althans bij mij nou hopelijk loop je dit spel niet al te snel door want ik persoonlijk vindt het een fantastisch spel hopen op deel 2

groeten jan

Het is inderdaad een mooi spel. Ik hem hem met plezier gespeeld moet ik zeggen.

Ik hoop dat er idd een deel II komt, maar ik geloof dat er meerdere goeie spellen over de vietnam oorlog in de maak zijn. Titels weet ik zo 123 niet, maar ik weet wel zeker dat ze in de maak zijn.

Greetz

Peacebringer :thumb:

ik heb sinds gister ook batllefield vietnam maar daar heb ik meteen een gevoel bij van dit is het nou net niet mischien moet ik het nog wat langer spelen maar na 2 minuten heb ik hem uitgezet ik kan iet echt uitleggen wat het is wat mij zo irriteerde er aan.
ik denk dat als je vietcong gewend ben dat je niet zo snel kan wennen aan een ander spel ik hoop overigens wel dat deel 2 dan spoedig komt wat mij verbaasd is dat er ook een purple haze is ik fijn kopen die verkoper vroeg nog heb je het origineel ik zeg ja die heb ik net gekocht ik thuis gekomen blijkt dat het gewoon het origineel is met uitbreiding naar firstalpha hehe die had ik dus al alle twee was dus gewoon een kwestie van verkopen en we zien wel of ik terug kom, iets meer kennis qua games zou dit soort irritante momenten wegnemen grrr

Battlefield Vietnam; het landschap is een woestijn met palmbomen...dat moet een jungle voorstellen LOL :p

Nee battlefield Veitnam, heeft ongeveer 5 min. op mijn HD gestaan... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan