vigor en eurodocsis

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthias909

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
ik heb hier dus een vigor 2200e router staan met daar aan een wanadoo mororola modem(yep die probleem combi)

nou heb ik die router dus helemaal ingesteld volgens de configuratie die op de draytek site te vinden is. alles lijkt te werken broadband lampje gaat ook branden. krijg ip adressen en zo.

op de verschillende pc's (3 stuks) maak ik verbinding via lan en meer niet

toch werkt het niet.

trek ik alle kabels eruit dan blijft het broadband lampje ook branden. ik zelf weet het nu echt niet meer. ben er al een week mee bezig.

iemand ideen?

Doe verstandig, maak gebruik van je niet goed geld terug (mits je Casema/Wanadoo cable hebt), Stap dan direct over op adsl!!!!

Ik heb ook de cable, en heb ook met de vigor 2200E ertussen geprobeerd te werken, maar het wil niet.

Ook de helpdesk weet er geen raad mee, "Ja, het zou moeten werken, maar als dat het niet doet, dan kan het zijn dat er toch iets fout zit in de manier waarop het ingesteld moet worden" :mad:

Succes ermee

hmm zijn er toevallig al andere routers op de markt waarbij het wel meteen werkt?

Daar ben ik ook nogsteeds naar opzoek, zie mijn post ergens anders in het forum, internet/kabelinternet....(opf zoiets), maar niet van de bekende merken in ieder geval

heb bij kennis van me ook via eurodocis / motorola geinstalleerd, werkt dus wel alleen was via chello / upc

maar hoort dat lampje te blijven branden (broadband) als ik de kabels er uit trek?

Als het goed is brand hij niet meer, maar ik dacht dat ook te hebben. De lampjes worden via ledjes binnen in de router aangestuurd; dan gaat er via een stukje plastic, een lichtje door. Aangezien in de router (heb hem eventjes open gehad) dicht op elkaar zitten, lijkt ie te branden, terwijl die dat toch niet doet, dus ja, dat is normaal

nee hij brand echt fel en verder alleen het power ledje knipperd dus dan zou ie ook moeten knipperen lijkt me. ik vindt maar een beetje vaag allemaal met die com21 modems waren er geen problemen.

Hoe zit dat dan, ik ben nieuw als wanadoo cable user, maar hebben de oudere klanten hun com21 voor de Docsis moeten inruilen dan..........?

nee ik woon nu in utrecht in zoetermeer hadden we gewoon een com21 heb nu dus zo'n eurodocsis gekregen maar had vanten voren al een draytek gekocht. ik wist niet dat het zoveel problemen zou gaan opleveren dat wist ik pas toen ik het ging proberen en later op het internet ging kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan