Vind cd rom niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

samson

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2003
Berichten
20
hallo allemaal,
via edonckey heb ik age of empires gedownload en het spel werd met iso bestand op een cd rom gebrand en ik kon het goed installeren tot dan was alles goed .Alles was goed geinstalleerd tot ik het spel wilde spelen.Ik duwde op play en de pc vroeg om de goede cd rom in het station te steken terwijl hij er wel degelijk instak.Er stond ook bij i cannot locate cd rom.Weet iemand hoe dat komt?
 
Dat krijg je met illegale spellen. Je kunt nooit de juiste cd erin stoppen omdat je die niet hebt.

Vaak is er nog wel wat uitleg bij de iso (of programma's) om het wel te laten werken
 
Meestal moet je dan een crack downloaden, hoe je dat doet.??................. mag hier niet verteld worden.

sorry maar het is niet anders:confused:
 
Geplaatst door bas9
Meestal moet je dan een crack downloaden, hoe je dat doet.??................. mag hier niet verteld worden.

sorry maar het is niet anders:confused:

Dat is een beetje cru... de regels zijn zo dat het hier niet mag. Mischien zijn er andere fora die daar geen problemen mee hebben, maar hier wel. Dus deze opmerking is eigenlijk overbodig... toch? :)
 
beste mensen ,
bedankt voor de reactie op het bericht maar daarmee ben ik niet verder geholpen .
ik heb een crack gevonden maar hoe moet ik hem in het programma brengen?
 
Ik zou dat allemaal ook niet vertrouwen die cracks
enzo want de site's waar je die dingen haalt zijn meestal niet te vertouwen zitten vol met spam en brengen soms virussen mee.
De beste manier is het spel kopen, het is een oud spel dus zo duur zal het niet meer zijn.


:)o sorry ik ben geen admin, maar kwou gewoon een inlichting geven)
 
geen probleem kristof sorry voor mijn reactie maar het was niet zo bedoeld
 
mijn vraag is nog altijd niet opgelost.
weet er niemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
 
Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt kunnen we je hier eigenlijk niet bij helpen. Maar ik heb een tip.

Meestal zijn er een aantal bestandjes bijgeleverd. een van die bestande is meestal een txt bestandje, lees dat.

Mocht er geen txt bestandje zijn, open dan de kleinste met kladblok.

groeten
Charley
 
Het is allemaal opgelost .
ik heb het gevonden hoe ik het moest oplossen.
Toch bedankt voor de hulp allemaal.
Vriendelijke groeten samson:)
 
als het opgelost is wil je dan nog even de status op "opgelost" zetten

[ .. >> kevin << .. ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan