vind cdrom niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
ik heb het spel barbie beauty kunnen installeren maar als we op spelen klikken krijgen we de foutmelding ' can't authenticate cd rom within time limit'. toen zat hij in de dvd , heb het cdtje dan eens in de cdrom gestoken en toen de foutmelding 'controleer of cdrom barbie beauty aanwezig is'. ik werk met windows xp pro en we hebben nochtans al de systeemvereisten. en het is de orginele cdrom. iemand een idee? mijn dochter wil zo graag het spelen.

Ik weet niet of het je probleem oplost maar in de begintijd van xp had ik veel van dit soort problemen. Wat ik meestal deed was via start-programma's-naar het programma te gaan waarom het gaat. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op het programma-ikoontje en kies voor eigenschappen. Kies het tabblad compabiliteit. Stel in dit scherm in dat dit programma in de compabiliteitsmodus van W95 moet worden uitgevoerd en klik op oke.

Mocht dit niet helppen dan kun je proberen de cdrom te wassen met wat afwasmiddel en lauw water. Droog hem wel goed af.

Wie weet helpt het, succes.

mijn zus en een kennis heb dat probleem ook.
het schijn gewoon niet te draaien onder windows Xp

heb geprogeerd te installeren in de compabiliteit maar dat helpt ook niet. op de doos staat windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan