Vind mijn afbeeldingen niet wanneer ik wil uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
189
Hallo,
Sinds kort heb ik een probleem met het uploaden van bestanden.
Zodra ik bijvoorbeeld op marktplaats een afbeelding/foto wilt uploaden en ik naar mijn map afbeeldingen ga vind hij helemaal niks.
Via mijn windows verkenner vind hij wel alle mappen en afbeeldingen. Deze map is niet verborgen en wel geindexeerd.
Map Afbeeldingen.jpg

Ik heb een printscreen meegezonden en zoals je ziet geeft hij alleen aan imagebestanden. Ik kan geen andere ext. kiezen.

Weten jullie wat het probleem is?
Groetjes,
Jolanda
 
Zijn het wel .jpg bestanden? Zover ik kan zien zijn .jpg bestanden in ieder geval toegestaan op Marktplaats. Zorg er dus voor dat je (minstens) een .jpg variant van de te uploaden afbeeldingen/foto's hebt staan in je Afbeeldingen map.
Anders zou het evt. kunnen zijn dat de PerceivedType van diverse bestandsformaten niet (meer) op Image staan in de registry
Kijk (bijv.) eens in de registry (via regedit.exe ) en ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\.jpg
Kijk of in het rechtervenster er nog staat bij PerceivedType dat het als een "image" wordt beschouwd.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Kijk 's wat zoeken - onder de startknop - oplevert. Je moet wel ff zoeken naar de naam van de foto

sxxs
 
Goedenmorgen,

Het zou kunnen dat het geen .jpg afbeeldingen zijn, probeer eens te zoeken op: Alle bestanden. ( Bij: Bestandstypen ) Je zoekt nu op Image Files.
Anders kijk even in de map niet vanaf uploaden maar gewoon vanuit de computer en kijk hoe de afbeeldingen zijn opgeslagen.
Dit kun je anders aanpassen en dan uploaden.

EDIT:
@dnties, Uitleg iets meer uitgebreid. Tevens klopt heb ik overheen gekeken. Excuses.
 
Laatst bewerkt:
@WijnenIT: Kijk eens wat ik heb geschreven in posting #3. Ik zie geen verschil.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan