Vindbaar Google

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Goedemorgen ik heb gehoord dat een website via de bekende platform sh ......pify beter vindbaar is op Google dan een gewone woocommerce webshop. Is dat zo?

Bedoel je:
Als je bovenaan in Google wilt staan, kun je daar op twee manieren voor betalen: met je geld of met je tijd. In het eerste geval ga je inzetten op betaalde advertenties in Google, in het tweede geval op SEO: slimme zoekwoorden gebruiken in je teksten.

Het is net hoeveel aandacht je aan SEO besteed, en hoe veel valide backlinks er naar je site zijn. Het supergeheime algoritme bepaalt hoe hoog je komt te staan.

Dit bedoel je dus.
Geen idee of je beter zichtbaar bent als je je webshop bij Shopify onderbrengt.
Ikzelf gebruik Woocommerce op een WordPress website, het werkt goed maar of ik beter zichtbaar ben, geen idee.
Het is ook maar hoe je het zelf indeelt. Heb je goede SEO, zijn er veel valide backlinks naar je site. Maak je veel reclame en hoe ga je verder te werk?

Prijs: € 27 per maand
Vind ik nogal wat hoor, laat mij dan maar met een WordPress website incl. Woocommerce.

Die 27 euro per maand is weggegooid geld. Zorg voor een goede geoptimaliseerde Wordpress, SEO-tools en afwachten maar.

enkele die je kan doen (denk nooit google enkel , denk eerst andere bots google volgt wel )
robots.txt
maak ook <a href="..."> naar de belangerijkste delen in de site bijvoorbeeld acties.
start met een met no cookies pagina. : iedereen welkom
nog altijd een h1 gebruiken voor belangerijke trefwoorden ook met href en # voor de mensen die het kennen

google is gewoon plat commercieel zoek eens dell op of hp je zou toch een ander resultaat verwachten van een zelfrespecterende kwaliteits zoekengine

Dell en HP vergelijken is zoiets als appels met peren vergelijken.

je zou toch een ander resultaat verwachten van een zelfrespecterende kwaliteits zoekengine
Volgens CoPilot zijn er 6 miljoen geregistreerde .nl domeinnamen waarvan 65% regelmatig wordt bijgewerkt. De eigenaars hiervan willen allemaal dat hun website op pagina 1 in de zoekmachines staat :rolleyes: Het klopt idd dat de keuze van trefwoorden belangrijk is.

De seo lijst op deze website geeft veel tips.

De seo "uniqueness" ofwel wat is de meerwaarde van de website op internet (wat is de toegevoegde informatie op internet) vindt Google erg belangrijk.

Terug
Bovenaan Onderaan