Vinden van Homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo mensen ik denk dat er onder ons vast wel iemand is die me goed opweg kan helpen.

Ik wil dat m'n Home page in de zoek machines vrij hoog weer gegeven word dus bij het in typen van het trefwoord niet pas op pagina 4 of 5 maar op de eerste pagina.

Hoe realiseer ik dat?

Metatags heb ik wel staan maar dat helpt ook niet echt.

Ik heb een page (http://www.Lateco.tk) over Brugmansia's en als ik dus brugmansia's in tik dan zou ik graag m'n page ergens boven aan zien staan.
In elk geval wel op de 1e pagina in de zoekmachines.

Wat is de sleutel hier toe?

Zorg voor correcte metatags in je head sectie van elke pagina, meld je aan bij zoekmachines (elke zoekmachine heeft wel een aanmeldpagina) en zorg dat er links naar jouw site toe gaan vanaf andere pagina's (Google gebruikt dit om je ranking te bepalen).

Verder kan je altijd betalen om hoog in de lijst te komen.

Zal nu niet lukken:
* geen titel met Brugmansia (<title>www.lateco.tk</title>)
* Brugmansia komt op de vervolgpagina's ook te weinig voor.
* Brugmansia komt niet in de alt tags bij de plaatjes voor.
* Geen H1 met Brugmansia

* Geen alinea's waar Brugmansia eerdere malen gebruikt wordt.

De individuele pagina's ook opgeven bij de zoekmachines.
Wel je originele URL gebruiken.

:cool:

Geplaatst door peter vazed
Zal nu niet lukken:
* geen titel met Brugmansia (<title>www.lateco.tk</title>)
* Brugmansia komt op de vervolgpagina's ook te weinig voor.
* Brugmansia komt niet in de alt tags bij de plaatjes voor.
* Geen H1 met Brugmansia

* Geen alinea's waar Brugmansia eerdere malen gebruikt wordt.
die eerste 2 wist ik ook, die andere niet...maar dit is belangrijk jah
ik snap trouwens niet waarom je "zo'n site" veel wil laten worden bezocht, maar goed...
verder heb ik ooit eens van iemand gehoord dat je ook heel vaak moet aanmelden bij zoekmachines, elke dag een paar keer, dan kom je ook sneller vooraan te staan
suc6 d'rmee :thumb:

Metatags worden al bijna niet meer gelezen door zoekmachines, iig door Google niet meer. Daarnaast is het niet echt slim idd om een tk domein in te schrijven bij een zoekmachine, ten eerste niet omdat de titel altijd je adres blijft en je geen eigen titel kan doen en ten tweede omdat tk daar te traag voor is en te vaak down. Zorg eerst dat je een fatsoenlijk hostingpakket hebt met een .nl / .com / etc domeinnaam.

Je zou ook nog kunnen proberen je site aan te melden bij één of meerdere dochters van startpagina.nl. Dat heeft mijn site althans wel enige bekendheid gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan