Vingerafdrukbeveiliging verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh je hebt het dus eens bekeken met hulp op afstand maar niets gevonden :confused:
 
juist.......
 
Als je de laptop koopt heb je een C: schijf en een D: schijf, de C: staat oa windows en alle programma en op de D: staat al het backup werk, wat overigs ook op een cd staat.

als je naar D:\TOOLS\FingerPrint_F\Application\ gaat en de juiste kiest kan je het installeren je kan ook naar D:\DRIVERS\VISTA\[11] FingerPrint_F\Driver gaan de juiste kiezen en instaleren. Volgens mij moet dat werken. (als je xp hebt moet je even naar D:\DRIVERS\WinXP\[11] FingerPrint_F\Driver gaan).

als je dit niet (meer) op je pc hebt kan je ook de application & support disc md 96970 ml in je pc doen, daar staat het zelfde op.

lukt het helemaal niet kan je altijd een mailtje naar medion sturen, ze reageren niet heel erg snel maar kunnen wel vragen beantwoorden.

je kan ook dit proberen: Fingerprint Software/Logiciel Capteur d´empreinte digitale WIM 2220
Win Vista x64/Win Vista x86/Win XP/Win XP x64
09.09.2008


Ik heb de zelfde laptop gekocht, bij mij is de pc niet traag door het programma, atans ik gebruik het alleen bij het opstarten en bij een paar website, mijn ervaringen met het beveiligen van bestanden zijn inderdaad dat het wat tijd kost maar vind dit persoonlijk ook een zinloos verhaal.

Mijn laptop is overigs al terug naar medion geweest, dvd speler was dood en is in 10 dagen probleemloos gemaakt, ging wel x aantal weken heen en weer gemail vooraf en veel dingen geprobeert voordat ze eindelijk ook het idee hadden dat hij echt kapot was. Ik vind het iig erg netjes afgehandeld.

MVG Mixster
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan