• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vinkje doorzetten naar schema vanuit een berekend overzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bugsgunny

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
Beste mensen,

Ik heb al een keer eerder dit probleem op het forum gepost. Toendertijd was er weinig reactie op en
ik heb het zelf ook nog steeds niet opgelost.

Het voorbeeld bestand heb ik dit keer wat kleiner gemaakt en verduidelijkt met wat aanwijzingen.

Wat zou ik graag willen:
Vanuit het grote schema wordt een overzicht gemaakt van activiteiten die moeten worden uitgevoerd. Dit werkt perfect!
Op het moment dat de activiteit wordt afgevinkt in het schema, verdwijnit deze in het overzicht. Dit is ook prima, maar zal niet
meer werken op het moment dat het schema echt heel groot wordt, en dat gaat gebeuren. Vandaar dat ik graag zou willen dat in het overzicht de regel kan worden afgevinkt en dat dit vinkje in het schema op de goede plek komt te staan en blijft staan.

Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Als jullie extra duidelijkheid willen of vragen hebben, laat dat asjeblieft even weten, ook als het niet mogelijk is hoor ik het graag.
Zelf denk ik dat het kan, maar weet niet hoe.

Alvast super bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bugsgunny

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan