viplanet

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Als ik surf naar www.viplanet.nl dan krijg ik dit beeld ( zie bijlage) Terwijl ik graag op de homepage wil zitten, omdat viplanet mijn beste site is. Ik heb wel wat gedaan met norton internet security maar ik weet niet of het daar aan ligt. Wat dat precies is weet ik niet echt meer. IK surfde naar msn.pagina en die kon ik niet openen toen stond op die site dat als ik hem niet kon openen dat ik op een link moest klikken maar die weet ik niet meer, iets met symantec maar voor de rest????

Laatst bewerkt:
Ja ik krijg mn bijlage geen 101 kb dus dan zal ik het maar even beschrijven, als ik de homepage van viplanet open dan krijg ik de voetbalkalender

Wat gebeurt er als je norton internet security uitzet en dan opnieuw viplanet opent? Doet hij het dan wel?

Geplaatst door the cable guy
Wat gebeurt er als je norton internet security uitzet en dan opnieuw viplanet opent? Doet hij het dan wel?

Eh dat probeer ik niet omdat ik niet weet hoe ik die dan weer aan moet zetten en er wordt altijd wel ingebroken op mij computer

vragen.

Nou,dat kun e toch vragen.In de topic virus.En dan in waarschuwing.

Geplaatst door excelsior

Eh dat probeer ik niet omdat ik niet weet hoe ik die dan weer aan moet zetten en er wordt altijd wel ingebroken op mij computer

Je kan het toch heel ff probere
Je moet gewoon op die wereldbol klikke (rechtse muisknop) en dan uitschakele en daarna kan je op dezelfde manier weer inschakele

Ja dat zou ik natuurlijk kunnen proberen maar ik heb hier in het dorp gehoort dat viplanet het wel vaker niet doet. Nu bijvoorbeeld doet die het bij mij weer wel ik vind het heel vreemd allemaal

Ja ik heb er ook last van: de ene keer doet ie het wel en dan de andere keer weer niet

Ja ik heb deze vraag al een tijdje geleden gesteld maar niemand wist toen antwoord. Misschien nu wel ? ? ?

Ik zou het echt niet wete hoe het komt, misschien ligt het wel aan de site zelf ?

Ja we kunnen natuurlijk even een mailtje sturen als de site wel laad. En dan vragen waar het aan ligt. Ik denk dat de site soms overbevolkt is !

Ja ik stuur wel ff een mailtje zo en ik denk dat je wel gelijk heb, want het is een goed bezochte site

Owkey als je een mailtje teruggekregen heb kan je die dan ff doorsturen naar mijn hotmailadres.
Alvast bedankt

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik denk dat het kwam omdat ze met de site bezig waren. Hij is nu namelijk veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan