virtool:Win32/Injector Virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yourule

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
8
Nadat ik heb gescand met Windows safety care online scanner bleek er 1 erge virus er in zitten:
virtool:Win32/Injector alleen wil/krijgt die scanner er niet uit. Iemand een idee hoe ik deze er wel uit krijg?

Alvast bedankt
 
Ik heb beide uitgevoerd, Malware heeft hierbij 1 trojan gevonden terwijl SUPER iets van 24 vond. Maar ben het bovenstaande virus niet tegengekomen.
Ook is me computer (na aantal reg. cleaners) toch wel erg traag met opstarten. Blijft namelijk eerst hangen op Welkom bericht, daarna laden bij persoonlijke. vervolgens laad hij het bureaublad zonder dat ik de pictogrammen zie en na een tijdje pas word alles geladen. Kan dit eventueel ook ergens nog een virus zijn?:confused:
 
Probeer even Combofix,

dat wil in zulke gevallen goed helpen!
 
Ik heb Malware geupdate voordat ik ging scannen. Maar ik had het een paar dagen ervoor ook nog er mee gescand en heeft toen ook al wat rommel er uit gehaald. Ook met Spybot gescand en die heeft ook wel wat er uit kunnen halen. Alleen weet ik niet zeker of me pc nu virus vrij is. Start namelijk nog steeds traag op
 
Probeer is met het programma CCleaner of TuneUp bestanden weg te halen dit zijn 2 goede programma's die uw computer kunnen versnellen verder kan je hem ook opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan