Virtua Tennis 3 op de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Hallo, ik wil graag het spel Virtua Tennis 3 downloaden, maar ik weet niet of ik het kan spelen op mijn PC. Bij de systeemeisen van het spel staat namelijk dat je PC een RAM moet hebben van minimaal 512MB. Ik heb een RAM van 256MB. Denken jullie dat ik Virtua Tennis 3 toch op mijn PC kan spelen als ik bijvoorbeeld al mijn progamma's sluit of moet ik gewoon echt meer geheugen hebben om het spel te kunnen spelen? :confused:

Minimaal 512 betekent echt minimaal. Kleine kans dat het spel gaat draaien.
256 MB RAM is niet duur meer hoor, zo'n 20 euro en je hebt al een latje.

Bedankt voor je bericht :thumb:. Ik ben al van plan om een nieuwe RAM te kopen. Weet jij misschien hoeveel een RAM kost van 1GIG? :D

Bedankt voor je bericht :thumb:. Ik ben al van plan om een nieuwe RAM te kopen. Weet jij misschien hoeveel een RAM kost van 1GIG? :D

Ik ga er van uit dat je DDR-geheugen nodig hebt ( geen DDR2 ), zijn ze er ongeveer van 60 euro.

Welke gegevens heb je nodig om te weten of ik een DDR of DDR2 geheugen nodig heb? :rolleyes:

Apparaatbeschrijving
DIMM1: Mosel (256 MB PC3200 DDR SDRAM)

Is dit het? :confused:

@Frank
Ja, maar nu weet ik het zeker. Kan ik volgens jou VT3 spelen op mijn PC?

Laatst bewerkt:
dat wist je toch al dat je ddr had

en ook wat ze kosten

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=302364

Ik ging er van uit dat Skiezo DDR-geheugen heeft...

@ Skiezo, er is RAM-geheugen te koop van echte goede merken, zoals Kingston, maar er zijn ook merkloze / onbekende latjes RAM verkrijgbaar, maar hier heb je vaak eerder problemen mee. Van een goed, bekend merk is dus aan te raden, is misschien 10 eurootjes duurder, maar vaak wel betere kwaliteit.

Oke, ik weet het. Bedankt voor jullie hulp en als ik RAM geheugen haal dan koop ik er idd een met een goede kwaliteit :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan