virtual box

Status
Niet open voor verdere reacties.

fveerman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
ik gebruik op mijn laptop virtual Box laatste versie
de host is windows ultimate
als op de virtual box nieuwe OS systemen zet draaien za alle maal prima nooit problemen
alleen geen fullscreen dus volledig scherm
alleen bij OpenSuse gaat dit automatisch

mijn concrete vraag is nu hoe moet ik dit afstellen en met een juiste resolutie en scherm vullend
er zal wel een protocol voor zijn graag uitleg

vriendelijke groet frits Veerman

Als je niet de juiste resolutie kan pakken is dit omdat je de VirtualBox drivers nog niet hebt geïnstalleerd op je virtuele machine.
Dit kan je doen door boven in het menu op "Apparaten" te klikken en dan op "Installeren Guest Additions"

DNPr8vP.png

hallo Jordy ,
in de menu balk staat Apparaten
voor virtual Box gebruik ik de laatste versie 4.3.12r93733
indien mogelijk nadere uitleg
mijn werk volgorde virtual box opgestart OS pakket opgestart hierna naar apparaten gegaan geactiveerd (installeren Guest Additions) daarna komen allerlei regels ??

Kan je wat meer uitleg geven over wat voor 'regels' je krijgt?

Hallo Jordy ;
Vanmorgen ben ik weer aan het oefenen geweest nu met windows 7 tot mijn verbazing werkt het op de windows perfect erg mooi, ik zo in de loop van de dag de andere pakketten ook proberen
vast bedankt groet frits ik laat het wel weten

Hallo Jordy ik heb de gegevens op een A4tje gezet scherm afdruk hoe kan ik dat naar je toesturen
ben hier nog niet zolang
groet frits

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo fveerman.

Dat is goed nieuws dat je Windows 7 toch aan de gang hebt gekregen op je virtuele machine.

Onderin zie je 3 knoppen, "Snel reageren", "Ga geavanceerd" en "Annuleer". Druk op "Ga geavanceerd."
Dan kom je in de geavanceerde editor en als je dan een beetje naar beneden scrolt bij "Overige opties" staat "Bijlagen" upload hier het bestandje dat je wilt versturen.

Laatst bewerkt:
Yordy het bestand mag niet groter zijn dan 100 Kb
het A4tje is 1,2 MB
kan het per mail worden verzonden ?

groet Frits

<knip>

Laatst bewerkt:
Had je al gedrukt op "Forceer afkoppeling" ?

Hoeveel virtuele machines staan er aan in totaal?

ER staat altijd maar 1 virtuele machine aan
nog nooit getest of er bijvoorbeeld twee aan kunnen gelijk

er zit wel 16 Gb RAM in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan