Virtual Dj GRATIS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels 68

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Berichten
17
hé,

Is er iemand die me (op een simpele manier:D) kan uitleggen hoe ik gratis aan Virtual Dj kom?
De gratis versie verloopt namelijk al na 20 dagen en ik ga geen 200 euros neerleggen voor dit programma.
Ik heb al ergens iets gehoord van Torrent maar ik zou niet weten wat dat s:D( ik denk Bittorent maar ik weet niet hoe die werkt:eek:)
Is er een link, moet ik cracks hebben, waar haal ik die cracks,...

Greets,
Niels
 
Hiermee mogen we je niet helpen (zie de Helpmij regels), maar misschien dat iemand anders nog een ander programma heeft die wel gratis en legaal te verkrijgen is
 
Welkom op Helpmij.:)

Is er een link, moet ik cracks hebben, waar haal ik die cracks,...
Hiermee gaan we je niet helpen. Uit de huisregels:
Warez:
  • Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
  • Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
  • Naar warez mag niet worden gevraagd.
    Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
  • Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
 
200€ :eek: wie is er u aan het bedriegen?

Ik heb originele versie gekocht met usb draaitafel bij voor 80€ :p en nieuw in de winkel ;) dus zou gewoon zeggen surf nog een paar pc winkels af en vergelijk ff prijzen ;)
er zijn wel cracks in omloop maar die bieden niet de volledige mogelijkheden:confused:

eens je het kent ben je wel verkocht he :thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan