Virtual DJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastermind1996

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Hoi, Ik heb Virtual DJ 5.2 Pro

vraag: hoe kan ik het geluid uit mijn koptelefoon EN Speakers laten komen? (Ik heb 6 aansluiting achterop me ding: Een groene, Rode, Orange, Zwarte, wit/grijsachtige en een blauwe en voor nog een Groene en Rode)

Dankjewel alvast en niet vragen waarom ik het niet op hun forums post want daar willen ze me niet helpen tenzij ik ze me serial geef en dat doe ik dus niet want dan kunnen ze stelen.

Tijdens de kerstdagen hebben veel mensen dingen met familie en vrienden te doen en zitten wat minder op het forum ;)

wacht nog even een dag of wat zodat wat meer mensen je vraag kunnen bekijken

Geef iig even wat meer informatie over je geluidskaart (merk en type)
en hoe je het geluid wil horen (gewoon een kloon dus uit de speakers komt altijd het zelfde geluid als de koptelefoon (dat kun je door een klein hardware splittertje doen namelijk) of dat je uit je koptelefoon "het volgende nummer" kan horen inplaats van de gene die nu draait

Ik heb:

Soundcard: Realtek High Definition Audio
Type Soundcard: WDM
Conections/Inputs/Outputs: 8 --> Red x2, Green x2, Black, Orange, Grey, Blue

Zou je heel alsjeblieft ook kunnen uitleggen voor wat welke aansluiting is bedoelt?? (Ik weet alleen maar Groen en Rood)

En ja ik bedoel inderdaad een kloon zodat als ik het Master Volume in VDJ uitzet ik het nog steeds voledig door mijn koptelefoon hoor als dat volume nog aanstaat...

Dan kun je een 3,5 jack splitter gebruiken

jm91y.jpg

die stop je dan in de aansluiting die je nu naar de speaker hebt lopen, dan kun je de speaker en de koptelefoon hie weer in prikken dan kun je je speakers uitzetten hardware matig

maar via het master volume gaat lijkt mij niet lukken aangezien master voor alles is en niet voor 1 uitgang.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan