Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou een backup kunnen maken met bijvoorbeeld clonezilla en die backup restore op je pc?
Je zal misschien wel een probleem krijgen met je drivers maar die kan je gewoon installeren lijkt me![]()
Dat ontken ik niet, maar je kunt dus niets 'kant-en-klaar' maken in Virtualbox, eenvoudig omdat daar andere 'hardware' in gevirtualiseerd is dan in de 'echte' computer. Er zullen dus (na installatie op een 'echte' computer) nog diverse drivers geïnstalleerd moeten worden.
Vandaar mijn opmerking/mening dat het teveel gedoe is om Windows eerst in Virtualbox werkend te maken en daarna (na overbrenging) nog werkend te moeten maken op de 'echte' computer. Dan is het (als idee) handiger om een extra harde schijf te kopen en die te gebruiken voor de installatie van Windows op de 'echte' pc (incl. drivers/software/Windows updates/tweaks etc.) die je dan kunt gebruiken om een image van over te zetten wanneer dat nodig/zinvol is (bijv. via CloneZilla, Norton Ghost, Acronis, DriveImage XML etc.)
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.