VirtualDJ Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem bij het verwijderen van VDJ pro als ik bij Configuratiescherm en dan een programma verwijderen druk en dan virtualdj opzoekt dan klik ik op verwijderen en dan staat er: Couldnt open INSTALL.LOG zoiets ik weet het niet exact!!!!!! ik plaats dit bericht 2 maal vanavond en morgen omdat er overdag meerdere mensen online zijn (GEEN COMMENTAAR HIEROVER!!!)

Wat nu (ik kom zo nooit van de stomme trial af!!) echt kunnen jullie me helpen dit is nood! want ik wil namelijk een ander dj-software gebruiken

Tjaa, ik weet t niet zo zeker of het INSTALL of INFO was :confused: misschien zijn er meer mensen met dit probleem en die kunnen zeggen of het install of info is.. alvast bedankt mensen ik denk dat ik maar ga slapen bekijk morgen wel de uitslagen!

gr kungfu (slaap lekker alvast mwahaha:D):)

Och ja....ik heb boven in de balk gekeken en zag de full trial...

niet zo belangrijk verders.

Och ja....ik heb boven in de balk gekeken en zag de full trial...

niet zo belangrijk verders.

Nee, maar ik dacht dat het programma ineens niet meer gratis was (zelf gebruik ik het ook al jaren n.l.) vandaar.
Het is in het verleden wel eens vaker voorgekomen dat programma's die eerst Freeware waren ineens betaald dienden te worden.

Nee hoor je hebt gelijk....ging mij er meer om om aan de ts een downloadbutton te geven dat gratis is en het werk wel zal doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan