kweetniet1973
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 aug 2001
Hallo ik heb een vraag, kan ik virtualdub ook als frameserver gebruiken met een andere encoder in plaats van Tmpgencoder ?
Dit vraag ik omdat ik dus problemen heb met Tmpgenc , het programma start gewoon niet meer op.
Ik krijg elke keer een foutmelding : read error occured at adress ****** kernel32.dll with adress *****.
Ik heb deze vraag al een keer gesteld , ik heb verschillende versies van Tmpg geprobeerd.
Zou het misschien door mijn videokaart komen ?
Asus V8420S Ti4200 geforce4
Ik heb volgens mij al een avi file geencodeerd met de nieuwe videokaart , maar toch twijfel ik .
Zoals ik het begrijp maakt iets gebruik van het geheugen adres als ik Tmpg opstart.
Ik heb dit al eens gevraagd: multimedia/divx/foutmelding Tmpgencoder
groeten Tim (kweetniet1973)
Dit vraag ik omdat ik dus problemen heb met Tmpgenc , het programma start gewoon niet meer op.
Ik krijg elke keer een foutmelding : read error occured at adress ****** kernel32.dll with adress *****.
Ik heb deze vraag al een keer gesteld , ik heb verschillende versies van Tmpg geprobeerd.
Zou het misschien door mijn videokaart komen ?
Asus V8420S Ti4200 geforce4
Ik heb volgens mij al een avi file geencodeerd met de nieuwe videokaart , maar toch twijfel ik .
Zoals ik het begrijp maakt iets gebruik van het geheugen adres als ik Tmpg opstart.
Ik heb dit al eens gevraagd: multimedia/divx/foutmelding Tmpgencoder
groeten Tim (kweetniet1973)