virtueel desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilende

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Hoi allemaal, ik heb een vraagje,

mijn XP bureau-blad staat vol met picto's, die wil ik graag onder verdelen in andere b-bladen, zeg maar tab-bladen,
ik kan hier voor mijn 4 accouns gebruiken, ware het niet dat de andere 3 in gebruik zijn door de rest van de fam..

wie kan mij helpen ???

groet Willem.

Tabbladen??? Ik neem aan dat je dus jouw picto's op de bureaubladen van de andere gebruikers wil hebben?

bureau-blad

Hoi,

nee nee, ik wil zelf graag de beschikking hebben over meerdere bureau-bladen die allen verschillende picto's kunnen bevatten, dus niet die van de fam..,

Groet Willem

dan zul je toch accounts moeten aanmaken

Virtual Desktop Manager

Hoi,

ja denk dat dit het is, alleen werkt niet, hij installeert wel maar kan niets terug vinden, bedoel icon of andere koppelingen of zo, help

groet Willem.

Waarom zo moeilijk doen met accounts aanmaken voor alleen maar snelkoppelingen!!?
Maak gewoon 4 nieuwe mappen aan op je bureaublad, geef ze leuke icoontjes, een passende naam en zet de bijbehorende snelkoppelingen in de mappen.
Bureaublad netjes opgeruimd en gearchiveerd!
En anders moet je toch maar eens naar de virtuele desktopmanager van Powertoys kijken. Zitten ook nog leuke achtergronden in.

desktop

Hoi Ric, je hebt gelijk dat met mappen kan ook,

maar ik had gehoort van virtueel desktop, en heb daarom "DeskmanPowerToySetup.exe" 550 kb, gedownload, geinstalleerd maar daarna is van dit programma niets meer terug te vinden, raar ??
misschien dat jij weet hoe dit zit dan graag help.

Groet Willem.

virtueel

hoi Ric, nee dat was hem wel, en nee hij doet hier helemaal niets

groet Willem.

Hallo Willem

Desktopmanager is er wel degelijk, maar wat moeilijk te vinden.
Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk. Ga op werkbalken staan en vervolgens wordt er een contextmenu geopend waarin je DesktopManager ziet staan. Vink deze aan en je ziet op je taakbalk de icoontjes waarmee jij je 4 bureaubladen aan kan maken.
Succes ermee!

Ric

Hoi Ric,

klopt, bedankt is er inderdaad, hartelijk dank, moet nu nog even aan de studie, ben er nog niet helemaal uit maar dat was hem wel, bedankt,

groet Willem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan