Ik heb bij Computer >> Eigenschappen >> Geavanceerd >> Virtueel Geheugen het virtueel geheugen te hoog gezet, waardoor ik nu bij het opstarten deze fout krijg:
Er is te weinig geheugen om Windows te intialiseren.
Druk op een toets om door te gaan... (als ik dat doe gaat hij uit)
Ik kan nog wel in BIOS met DEL, en ik heb een Opstart diskette.
Ik kan alleen niet in veilig modus met F8 of CTRL, omdat ik een programmatje heb die boot keys heeft uitgeschakeld.
Het enige waar ik dus toegang tot heb is BIOS en Command, ik kom bij Command via de Opstart Diskette (krijg ik dus opstarten met/zonder cd-rom ondersteuning als die erin zit).
Hoe kan ik nou bijvoorbeeld msconfig veranderen zodat ik dat programma dat bootkeys blokeerd kan uitschakelen, of toch via BIOS/opstart diskette in veilige modus komen.
Alvast Bedankt,
Wouter
Er is te weinig geheugen om Windows te intialiseren.
Druk op een toets om door te gaan... (als ik dat doe gaat hij uit)
Ik kan nog wel in BIOS met DEL, en ik heb een Opstart diskette.
Ik kan alleen niet in veilig modus met F8 of CTRL, omdat ik een programmatje heb die boot keys heeft uitgeschakeld.
Het enige waar ik dus toegang tot heb is BIOS en Command, ik kom bij Command via de Opstart Diskette (krijg ik dus opstarten met/zonder cd-rom ondersteuning als die erin zit).
Hoe kan ik nou bijvoorbeeld msconfig veranderen zodat ik dat programma dat bootkeys blokeerd kan uitschakelen, of toch via BIOS/opstart diskette in veilige modus komen.
Alvast Bedankt,
Wouter