Virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

besome_one

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Berichten
30
Dag allen,...

ik heb vista business, met 4 gb 32 bit ( Dell Precission)

waarop kun je het beste je virtueel geheugen op instellen om het sneller te maken ??

had ergens iets gelzen met maximaal en minimaal om de beste prestaties te krijgen.....
en iets van 1,5 keer je je Ram geheugen ofzo......

Mvg Sander
 
Hi,
Goed gelezen 1,5 x fysieke geheugen,
In jouw geval dus 1,5 x 3,2 (32bit beperking)
En het liefst op een andere harddisk dan waar het OS op draait!
grtz gerrit
 
dit verschilt per computer

Soms is het sneller om je wisselbestand (virtueel geheugen) op 0 te zetten, omdat de computer dan gedwongen is om alles in het RAM te laden, wat uiteraard sneller is dan je HD.

Hoeveel je het moet instellen moet je dus zelf uitproberen, maar ik raad je wel aan het op 1 grote te zetten, dus stel het maximum en minimum in op dezelfde grote.
 
dit verschilt per computer

Soms is het sneller om je wisselbestand (virtueel geheugen) op 0 te zetten, omdat de computer dan gedwongen is om alles in het RAM te laden, wat uiteraard sneller is dan je HD.

Hoeveel je het moet instellen moet je dus zelf uitproberen, maar ik raad je wel aan het op 1 grote te zetten, dus stel het maximum en minimum in op dezelfde grote.

Stel je zet je virtueel geheugen op Nul zet de pc dan alles zelf op het maximale ? of
 
Het is allemaal een stuk minder ingewikkeld in dit geval.
Je hebt 4gb ram geheugen, meer dan voldoende voor Vista 32 bits.
Dus laat het virtueel geheugen gewoon door Vista beheren en het is helemaal goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan