virtueel op het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Zijn deze programma's betrouwbaar en werken ze echt? zoja efficient?

http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=63951&mxp=59

Indien je enkel in zo'n programma zou werken... In welke mate zijn ze te gebruiken zoals je eigen pc? En in welke mate zitten er beperkingen op?

Welk is het beste programma?

En ter informatie: kan je door in windows firewall alles behalve zo'n programma toestaan en het dan gebruiken als 'virtuele firewall'?

Ik weet niet zeker of het zo is, maar ik denk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om je Favorieten of wachtwoorden op te slaan. En sites waar je wachtwoorden nodig hebt, daar zal je dan ook niet op kunnen inloggen. En waarom zou je dat doen? Heb je dan zo dikwijls last van virussen/spyware? Als je gewoon een goede firewall en antivirus gebruikt, en alle windows updates binnen, en Firefox gebruikt, en wat uitkijken wat je op het net doet, is de kans toch echt klein dat je virussen of spyware krijgt.

virussen en spyware is geen probleem. Maar ik heb problemen met firewalls, en ik vroeg me af of dat iets als oplossing kon zijn.

opslaan van wachtwoorden is niet nodig. Maar hoe zit het dan met email en chatprogramma's, is daar een oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan