Wij gebruiken de host als inbel PC, waarin de veerschillende inbellers dan weer via virtual PC een remotesessie kunnen starten naar een willekeurige server, op andere locaties.
Op die manier zorg je dat je al die verschillende virtuele omgevingen op 1 pc centraal hebt staan. maar sinds kort hebben we ervoor gezorgt dat meerdere gebruikers tegelijk kunnen inbellen op de hostPc, omdat ze anders elkaar er telkens weer uitschopten

hiervoor was het wel nodig dat iedereen een eigen gebruikersnaam kreeg op de hostPc, want we kunnen niet met 2 mensen onder 1 gebruiker tegelijk.
zodoende wil ik dus dat waar 2 hostpc gebruikers er tegelijk een sessie hebben, dat ze alle 2 op hun account, in microsoft virtual PC de locatie kunnen uitzoeken die ze nodig hebben, om dan daarnaartoe in te bellen.
Ik heb er even een painttekeningetje van gemaakt

het lijkt anders zo onsamenhangend
Hier zie je dat de gebruikers Hans en grietje, met hun laptop inbellen op de HostPc.
daar loggen ze in met hun gebruikersnaam hans en grietje.
Momenteel houden hans en grietje beiden een aparte database bij van virtuele machines, in het programma virtual Pc. maar dit moet dus eigenlijk dezelfde worden, zoals te zien is in de tekening.
vanaf daar pakken ze dan de externe server die ze willen hebben, en bellen ze daar in.
Ik hoop dat de tekening het alles wat duidelijker maakt