Virtuele map maken voor Users map

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Berichten
270
Hallo mede- helpmijers,

Ik heb een probleem met mijn Windows 10 installatie.
Ik had altijd mijn Windows 7 geinstalleerd op mijn SSD de C schijf. Ik had mijn Users map op de D schijf gezet en heb toen een virtuele map aangemaakt op de C-schijf met als koppeling de map op de D-schijf (hoop dat je het nog snapt :))
Dit had ik gedaan met die commando in Commandprompt "mklink /D C:\Users\Gebruiker D:\Gebruiker"
Dit werkte altijd perfect. Helemaal omdat Spotify de gegevens van offline muziek in de AppData map propt. Zo raakte m'n SSD niet heel snel vol.
Helaas nu ik Windows 10 heb en het weer probeer lijkt het allemaal goed te gaan. Ik maak een gebruiker aan, log hiermee 1x in. Ga dan in veilige modus alles in de gebruikers map verplaatsen, maak dan de virtuele map aan. En log weer in. Alles lijkt dan goed te gaan. Maar op de 1 of andere manier doet mijn start menu niks meer. Als ik dan op Start druk krijg ik gewoon helemaal niks... Dit is best hinderlijk aangezien mijn SSD schijf nu weer snel vol gaat raken. En het was ook meteen mooi makkelijk als backup, als ik dan een reinstall moest doen hoefde ik niks te backuppen.

Ik hoop dat jullie hier misschien een oplossing voor hebben of dat ik misschien iets verkeerd doe. En misschien doet 1 van jullie het zelfde en werkt het daar wel.

Ik hoor het wel en alvast bedankt! :)

Groetjes Jelle
 
Jelle,
Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Mogelijk wordt dat veroorzaakt door je probleemomschrijving. Zelf heb ik nagenoeg geen kennis van virtuele zaken zoals hier bedoeld, maar ik snap niets van je verhaal. Kun je het anders verwoorden. Mogelijk komt het dan wel binnen bij kenners die je verder kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan