Virtuele Tour

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Willen jullie de virtuele tour van het Alfrink College even bekijken?

http://www.alfrink.nl en dan onder voorlichting.

Het is een programma volledig in Java geschreven. De lokalen zijn 3D, en vragen daardoor 100% van je CPU. Als je dat niet wilt kunt je onder het menu "tour" de 3D uitzetten. De tour is dan wel iets minder mooi omdat de hoeken dan rond zijn.
Er zijn nog niet heel veel lokalen maar die staan al in de wachtrij.

Nog tips op het inhoudelijke, dus waarvan er tours zijn etc, of op het technische?
Meldt het :).

Dank je :cool:.

Vaak wel. Maar er is ergens een regeltje toegevoegd dat probeert om dat te voorkomen :).
En ik bedoelde ALLEEN als je de lokalen 3D bekijkt he.
Dank je :)

Mooie site, maar ik wil ook wel even weten met welk programmaatje o.i.d. heb je die virtuele rondleiding gemaakt?

Die is helemaal zelf (niet door mij) geschreven in Java.
M.b.v. kladblok.

Ben ook heel benieuwd hoe dat gemaakt is ja.
kun je het scriptje hier plaatsen met een handleidingkje erbij??

Verder is de site best wel mooi.

Hoi, ik ben er inmiddels achter hoe je het ook kunt doen, nl. met het vlgd programma. hier kun je een Demo downloaden.

Vind het er heel goed uitzien! Goed gedaan! Zie je niet op veel schoolsites zoiets als dit!

Echt mooi :thumb:

Ja, bedankt :D!

Het heeft best wel lang geduurd totdat het was zoals het nu is :). Soms echt priegelwerk :).

De maker wil de sourcecode niet geven. De 3d-engine wel, maar de rest niet.

Source

Ik was niet van plan de source van het hele script weg te geven omdat ik het dan dadelijk overal op internet terugzie. Dit is trouwens ook heel erg groot (40 kb zonder commentaar).

Maar het interessante gedeelte is waarschijnlijk de 3D engine. Die kan ik je wel geven

Bijlagen

Re: Source

Geplaatst door freaky program
Ik was niet van plan de source van het hele script weg te geven omdat ik het dan dadelijk overal op internet terugzie. Dit is trouwens ook heel erg groot (40 kb zonder commentaar).

Maar het interessante gedeelte is waarschijnlijk de 3D engine. Die kan ik je wel geven

Dag Bart :cool:.
Heel erg groot 40 kb? Bedoel je niet MB ofzo :confused:?

40 kb is erg groot als het compacte code is. Zeker als er dan nog geen commentaar bij staat. Want dan mag je helemaal zelf gaan kijken wat alles is. En 40.000 tekens is dan veel :)

Hoi Bart ':p'

Ik ben het met J-P eens dat het niet veel is, want ondanks dat het 40000 tekens is, is de groote op zich (in KB's) niet veel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan