Virtumonde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjolein1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Wie kan mij hiermee helpen? Al dagenlang zijn we bezig om het virtumonde virus te verwijderen, maar het blijft terug komen. We hebben al gebruik gemaakt van: Adaware, spybot, spyhunter, norman, vundofix. Het virus meermalen verwijdert maar het blijft terugkomen. Hebben ook in dos gescand en deze zegt dat t systeem schoon is, vervolgens weer met adaware gescand en die vind hem dan toch weer.

Wie weet hoe ik hier vanaf kan komen, want die popups etc beginnen nu echt te irriteren.

Alvast bedankt!

Helaas, wat er in die topic staat lijd tot het tooltje van vundofix. Deze hebben we meermaals gedraaid, maar het virus blijft terug keren...:mad:

Da's jammer. Op welke locatie wordt virtumonde gevonden?

Ik ben momenteel aan het scannen met superantispyware, ook gevonden in een van de topics over virtumonde.
Hij word voornamelijk in de sys32 gevonden.
Via superspy krijg ik nu te zien dat het een virtumonde variant is?

Ik ben nu aan het zoeken of er een tool is om de variant te verwijderen, heb nog geen specificaties.

Systeemherstel bestanden verwijderen of systeemherstel uitschakelen. (want als het daar inzit komt het ook steeds terug)
En ik zou eens scannen in veilige modus.
Zou ook eens een hijack this log plaatesen op een site waar ze daarmee helpen zoals ASO en antivirusclub op clubs.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan