virtumonde

Status
Niet open voor verdere reacties.

etjenneke

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
hallo,
ik wordt voortdurend geplaagd door Virtumonde.dll; Virtumonde.generic en Virtumonde.sci,
kan er iemand vertellen wat dat is en wat ik er aan kan doen, spybot search en destroy verwijderd dat maar is er steeds terug.

Al heel hartelijk bedankt
etjenneke

ten eerste welke virusscanner gebruik je?

ten tweede heb je hier een remover, zelf ook ooit gebruikt
http://www.atribune.org/public-beta/VundoFix.exe
Als het kan eerst updaten (ik weet niet of die functie er bij zit, en anders gewoon laten scannen )

Hier staat wat info, over die scanner, wel downloaden van de eerste link die ik gaf: http://www.techzine.nl/downloads/15542/VundoFix-6.5.10.html

Hierna kan je voor de zekerheid nog superantispyware laten lopen (installeren, updaten, scannen)
http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe

Zeg ff wat het geworden is

mvg

Laatst bewerkt:
hallo,
ik wordt voortdurend geplaagd door Virtumonde.dll; Virtumonde.generic en Virtumonde.sci,
kan er iemand vertellen wat dat is en wat ik er aan kan doen, spybot search en destroy verwijderd dat maar is er steeds terug.

Al heel hartelijk bedankt
etjenneke

Hoi,Onder GEEN geval Windows opnieuw installeren!
Dit virus(Virtumonde)is heel gemakkelijk te verwijderen,ik had hem ook op mijn PC staan,en heb plusminus 15 verschillende AntiSpyware programmas gebruikt zonder een bevredigend resultaat,todat ik een programma tegen kwam die echt ALLES en VOLLEDIG van mijn PC heeft verwijderd,dit programma heet:Malware Bytes'Antimalware en is gratis te downloaden en kan zelfs virus definities ophalen(virus-update)de volledig werkende programma kost 22 Euro,maar deze gratis download kan het allemaal: scannen,in quarentine zetten en heel belangrijk:VERWIJDEREN!!!!
Dit is de link:http://malwarebytes.org/mbam.php

En Vundofix heeft bij in ieder geval NIET gewerkt,net als Hijackthis,Spyware Doctor,Spysweeper,Windows Defender,enz,enz,enz,enz.....
Dit programma WERKT ECHT!!!
dus ff downloaden en altijd gebruiken!
Al die andere Spyware programmas kunnen dan de prullenbak in!

virtumonde en mbam

hai,

mijn zoon had het virtumonde "gezwel" ook op zn pc. ik heb mbam geinstalleerd en laten scanen. hij heeft er maarliefst 5 van dit soort verwijderd. stom genoeg zag ik niet virtumonde erbij staan. (maar nou ben ik natuurlijk blond van nature :D)

ik plaats even het logje van mbam, miss dat iemand er wijs uit kan worden??:o

Malwarebytes' Anti-Malware 1.30
Database versie: 1402
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

16-11-2008 21:51:24
mbam-log-2008-11-16 (21-51-24).txt

Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 43845
Verstreken tijd: 11 minute(s), 47 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 6
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Trymedia Systems (Adware.Trymedia) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Juan (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\contim (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Track System (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\rdfa (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\FCOVM (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:

:thumb:toppie forum dit trouwens!!

groetjes
sweetmom ;):thumb:

Status