virus ¿

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
beste helpers..

tijdens snuffelen in de window map kreeg ik een virus melding , door alleen maar de aanwijzer op het mapje temp te houden.

het geef aan:C:\WINDOWS\TMP.HTA

Contains signature of the VBS script virus VBS/Psyme.at.1

Housecall gedaan en bij betreffende map waar housecall kwam , weer dezelfde melding van antivir guard. Housecall zelf heeft deze niet gezien en of niet aangezien als virus.

Nu weet ik t ff niet meer.
Wat nu.. de flie deleten via antivir guard¿

b.v.d.Marcel

heb de stoute schoenen aangetrokken, en de fle temp die als virus werd herkent door antivirguard gedelete.
Aangezien de optie herstellen niet aangenomen werd deze dan maar verwijdert.

Hopelijk heb ik niet te resoluut gehandelt , moch iemand iets meer daarover weten dan bij deze bedankt.

gr. Marcel

Temp files kan je altijd leeg maken of de inhoud ervan delete.

Met het programma ccleaner kun je de geschiedenis ook mooi legen.maar ook temp files, cookies enz.
-->>>ccleaner <<<--

http://www.ccleaner.com/ccdownload.asp

Laatst bewerkt:
Allen bedankt voor jullie antwoord,,

Temp files legen ok... doe ik ook regelmatig ,, maar dit was een mapje in windows die ook de naam had als temp.. en dusdanig alleen maar aanwijzen met de muis gaf antivir guard de melding als virus zijnde.

Wat betreft antivir guard die geeft ook aan als het een trojan betreft maar dit keer :Contains signature of the VBS script virus VBS/Psyme.at.1

Dus dan moet ik maar geloven dat het om een virus gaat maar dan juist zo goed dat dit forum er is en mede dank jullie weer wat wijzer geworden.

gr. Marcel

Wat ik bedoel

Sorry, maar ik bedoel dat met AVG hij nooit op je pc had gestaan, die zegt als hij wil binnen komen:

"Dat zou ik niet doen als ik jou was, is een troj"

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan