sweetsugarbaby
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2001
Mijn zoon heeft het virus MS AntiSpyware 2009 op zijn laptop staan. Ik neem tenminste aan dat het een virus is. Als hij de laptop start, krijgt hij de melding dat MS AntiSpyware 2009 verschillende virussen heeft gevonden.Je moet dan klikken om die virussen te verwijderen. Dat heeft hij helaas gedaan. Hij kan nu niets meer doen. Er komen steeds meer meldingen dat er virussen op de laptop zijn gevonden.
Ik heb geprobeerd Malware bytes anti malware te laten scannen op zijn laptop via een usb stick, maar het lijkt of dat geblokkeerd wordt door die virus. Kan ook niet Hijack this uitvoeren. Systeemherstel lukt ook niet. Toegang tot internet wordt ook geblokkeerd.
Is er een oplossing voor?? Wie kan helpen?? Hij heeft de laptop nodig voor zijn werk.
Ik heb geprobeerd Malware bytes anti malware te laten scannen op zijn laptop via een usb stick, maar het lijkt of dat geblokkeerd wordt door die virus. Kan ook niet Hijack this uitvoeren. Systeemherstel lukt ook niet. Toegang tot internet wordt ook geblokkeerd.
Is er een oplossing voor?? Wie kan helpen?? Hij heeft de laptop nodig voor zijn werk.