virus Bloodhound.packed

Status
Niet open voor verdere reacties.

avduyse

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik ben in het bezit van Norton Antivirus scan en deze detecteert het virus "Bloodhound.packed" op mijn pc. Besturing Windows XP. Ik kan het virus echter niet in Quarantaine zetten en ook niet deleten.
Wie kan mij helpen?

Bloodhound.packed

Heb ik al geprobeerd maar dit lukte ook niet.

Ik heb nu via housecall een virusscan gedaan, wel 5 andere virussen ontdekt maar niet het bewuste bloodhound.packed virus.

Geplaatst door avduyse
Ik ben in het bezit van Norton Antivirus scan en deze detecteert het virus "Bloodhound.packed" op mijn pc. Besturing Windows XP. Ik kan het virus echter niet in Quarantaine zetten en ook niet deleten.
Wie kan mij helpen?

Waar wordt het virus gevonden?

Nog eens laten scannen met NAV.
Detail: Compressed file Wb.com in C:\undo\backup.cab

Nog steeds niet gelukt het virus te verwijderen.
Nog tips?????????????
:confused:

Raymond Bos vroeg al, heb je de link wel goed gelezen? Scannen in veilige modus zet dan ook je System Restore van tevoren UIT en na de scan weer AAN. (Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken) Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook het virus.

Als je gewoon volgt wat op mijn link staat moet het opgelost zijn. Kan niet missen....

Ik heb nogmaals geprobeerd om het virus te verwijderen via norton antivirus, heb alles gedaan zoals op de site van symantec staat, dwz systeemherstel uitgeschakeld en computer opgestart in veilige modus.
Daarna scan uitgevoerd en getracht virus in quarantaine te krijgen doch dit lukt niet. Ook delete lukt niet. Ik krijg weer de boodschap dat file niet kan verwijderd worden. Bij details staat: virus gevonden in compressed file wb.com in C:\undo\backup.cab

Ja, ik heb alles gedaan zoals het moest, zie ook mijn vorig bericht.

Heren,

Ook ik ben zojuist door de bloedhond geinfecteerd.
Gezien de pogingen die Andre heeft gedaan zou ik niet weten wat beter te doen dan hij heeft gedaan.
Ik heb degene die mij het virus heeft bezorgd, wel even een mailtje gestuurd met de vraag: wat nu, pichegru ?
:(

Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan