virus:C:\DOCUME~1\Joop\LOCALS~1\Temp\21443.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jepewe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
656
Ik heb e-Trust CA als virusscanner. Deze vindt zowat ieder half uur een virus Win32.Silly.Dl maar steeds gegenereerd door een ander bestand #####.exe (de # staan voor cijfers, doorgaans 5). In de betreffende map zijn deze echter niet te vinden. Dit kan kloppen omdat de virus scanner trouw zegt het bestand te hebben verwijderd. Ik heb op google gekeken maar daar geen bruikbare info gevonden. Gescanned met housecall zonder resultaat. Hitmanpro had ook niets te bieden, en in de helpmij over virussen was er ook geen vraag bij. Wie weet hier iets van ?
BVD
Joop
 
Op de opgegeven url kan ik er geen touw aan vastknopen. Ik heb van alles gedaan. Geregistreerd, ingelogd, HijackThis log gehaald en gekopieerd, maar daarna begrijp ik niet hoe ik dat ding daar achter kan laten.....
Joop
 
Geplaatst door jepewe
Op de opgegeven url kan ik er geen touw aan vastknopen. Ik heb van alles gedaan. Geregistreerd, ingelogd, HijackThis log gehaald en gekopieerd, maar daarna begrijp ik niet hoe ik dat ding daar achter kan laten.....
Joop

Hijackthis log gehaald??

Je dient hijackthis (een programma) te downloaden, installeren, en runnen en dan de uitkomst plaatsen
 
Sorry als 'gehaald' een verkeerd woord is. Ik heb, zoals gezegd, alles gedaan wat er nodig was voor het plaatsen van een log incl. het verkrijgen van het logbestand zelf. Tot zover waren de instructies uitstekend, maar waar ik dat log op die site moet laten is mij nog steeds een raadsel
Joop
 
Hier Kun je hem plaatsen door op new thread te klikken links , zorg wel dat je ingelogt bent .

Onder de titel hijackthis log "jou naam " b.v .


Roby
 
Het is volbracht! Bedankt. Nou maar afwachten wat daar uit komt.
Joop
 
Succes , er zijn er minder online als op het forum dus het kan misschien even duren , maar geduld is een schone zaak .:thumb:
 
Geplaatst door jepewe
Het is volbracht! Bedankt. Nou maar afwachten wat daar uit komt.
Joop
Inderdaad even geduldig wachten tot een Expert van ASO je log nakijkt. Ik heb voor je eigen veiligheid je E-mail adres daar uit de topic verwijderd. Je loopt namelijk makkelijker kans op Spam in je mailbox.;)
 
Geplaatst door crash

Inderdaad even geduldig wachten tot een Expert van ASO je log nakijkt.
Ik hoop niet, dat het net zo lang gaat duren als een nieuwe grondwet voor europa, want er zijn ondertussen wel al dagen verstreken....
Joop
 
Plaats even een berichtje onder je log op dat forum met, ik wil deze log nog eens onder de aandacht brengen dan komt ie weer bovenaan te staan , duurt idd erg lang :D
 
Roby
Is gebeurd. Ik zal mijn ziel nog wat in leidzaamheid bezitten....
Joop
 
Geplaatst door roby
Plaats even een berichtje onder je log op dat forum met, ik wil deze log nog eens onder de aandacht brengen dan komt ie weer bovenaan te staan ,
Hou er rekening mee dat een topic met een log pas na 72 uur(drie dagen) omhoog gekickt mag worden.
 
Regeltjes, regeltjes. Mijn virus houdt daar absoluut geen rekening mee.
Joop
 
Geplaatst door jepewe
Regeltjes, regeltjes. Mijn virus houdt daar absoluut geen rekening mee.
Joop
Nee, dat begrijpen wij ook, maar als er geen regeltjes zijn wordt het heel onoverzichtelijk.;)
 
Ik heb je commentaar onder mijn log in ASO gelezen en vanzelfsprekend respecteer ik het priveleven van de vrijwilligers. Diepend uit mijn ervaring van weleer, toen e.d. log nog in helpmij geplaatst werd, waren de reacties bijna onmiddellijk. Neem mij niet kwalijk als ik echter wat de regeltjes betreft niet zo alert ben geweest. Bovendien ben ik niet boos en ik vind zelfs dat ik niet ongeduldig ben. Zoals gezegd zal ik mijn ziel nog wat langer in leidzaamheid bezitten.
Joop
 
Ook wij hebben begrip voor jou probleem hoor.:)
 
Geplaatst door crash

Hou er rekening mee dat een topic met een log pas na 72 uur(drie dagen) omhoog gekickt mag worden.

Sorry Crash dat wist ik niet :(
 
Geplaatst door jepewe
toen e.d. log nog in helpmij geplaatst werd, waren de reacties bijna onmiddellijk.

Toen het aantal logs hier op Helpmij erg groot werd, was dat bepaald niet meer het geval hoor. Sterker nog, toen kregen we het zó druk met het bekijken van dubbelgeposte logs en van reacties van mensen die al binnen een uur gingen kicken, dat we nauwelijks meer aan het beantwoorden van logs toekwamen. Het was op den duur gewoon niet meer vol te houden voor ons (voor de helpers en voor de moderators van de sectie).
Het malware-probleem is nu zó groot geworden dat je, op welk forum je je log ook plaatst, meestal wel even wat geduld zult moeten hebben. Het is niet anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan