Virus die niet weg gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter118

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Berichten
36
Goedenavond beste Helpmij mensen..

Ik zit met een probleem. Ik downloadde 2 dagen terug een bestandje op w w w.m-turk.eu. Dat bestand heet WindowsXP Validatie. Ik heb de eigenaar van deze website in mijn msn-lijst, en vroeg of het een trojan e.d was. Ik kreeg als antwoord; nee. Nou, heel enthousiast heb ik het gedownload (omdat mn XP illegaal is:() en las eerst even hoe ik dit moest doen om het legaal te kunnen maken. Voordat ik iets deed scande ik het met Nod32 antivirus, maar die vond niks. Ook geen online scanners vonden wat zoals Kaspersky, Bitdefender en AVG. Goed, in drie stappen kunt u dit legaal maken stond erin. Zo gezegd zo gedaan. Later startte ik mijn pc opnieuw op en kreeg foutmeldingen. Ik heb het nóg steeds! Het heet mrofinu1001186 en zit in taakbeheer en C:\Windows.

Begrijp mij a.u.b niet verkeerd en denk niet dat ik te lui was geweest om geen oplossing te kunnen vinden, ik heb de hele dag op Wikipedia en Google gezocht wat voor een virus het is en hóe ik het weg kon krijgen.. Helaas, kreeg té weinig informatie of ik heb het anders getypt. Ben namelijk niet zo goed met pc's:)

Mijn vraag is, hoe kan ik dit wegkrijgen? Misschien dat jullie dit ook wel eens eerder hebben gehad en een oplossing ervoor weten?

Ik ben niet zo heel goed met computers maar ik twijfel nu of het een effect heeft gegeven op mijn moederbord?:confused: Ik kreeg net te horen van iemand dat een virus alleen op een hardeschijf blijft, en geen effect geeft op het moederbord.


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en mijn excuses voor al deze zinnen...


Peter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en die aktivatie hacks werken ook maar even dan is het ook weer klaar.
lijk het je niet better om eens te overwegen om je os te kopen?
zo duur is het niet meer en zekker niets als je een oem instalatie cd pakt.
dan ben je af van dit gerommel.
wat ik nooit iligaal zou gebruiken is besturings systeem en pc beveiliging.
maar ja dat is mijn mening :p
 
Laatst bewerkt:
Het is geen virus maar Malware.

Als het goed is kan je hem hier mee verwijderen

Thnx ik zal is ff een kijkje nemen, erg bedankt. Ik kwam er echt niet uit :(

En trouwens wargames, welke moet ik hier downloaden. Als je dat ook even wilt zeggen.. Echt bedankt dat je mij hierbij helpt:)
 
Laatst bewerkt:
en die aktivatie hacks werken ook maar even dan is het ook weer klaar.
lijk het je niet better om eens te overwegen om je os te kopen?
zo duur is het niet meer en zekker niets als je een oem instalatie cd pakt.
dan ben je af van dit gerommel.
wat ik nooit iligaal zou gebruiken is besturings systeem en pc beveiliging.
maar ja dat is mijn mening :p

Je hebt gelijk. Ik had laatst ook 1 gevonden die wél werkte. Maar na een week staat er Blocked VLK. Ik ga dus wel gewoon een oem-pakket kopen. Wat een bull**** dat torrent en validatie gedoe:) Doe ik echt nooit meer.

Maar nog effe 1 vraagje mensen:)

Ik zou eigenlijk morgen een nieuwe hardeschijf aanschaffen omdat ik bang ben dat deze echt nooit meer af ging. Kan het misschien zijn dat mijn moederbord ook besmet is geraakt? Denk het bijna niet, maar alles kan.. Ik durf ook geen opdrachten te maken omdat het een gevaarlijk bestand is en (misschien) m'n gegevens mee kan achterhalen.. Pff écht balen.
 
als je nog altijd last hebt van die maleware of wat dan ook, download eens smitfraudfix run die in veilige modus en als het goed is zou hij weg moeten zijn.
 
activatie

de mijne werkt al jaren tot volle tevredenheid

zowel voor xp als vista
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan