virus gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Goedenavond

Ik heb een online scan ( kapersky ) uitgevoerd, en een aantal ongeregeldheden gevonden P2P-worm Win3, en een trojan downloader, maar hoe kan ik die nu verwijderen?
 
virus

Zone alarm, spywareguard, e kan ook niet in mij register komen, geeft aan dit is geen win 32 toepassing als ik het probeer, en heb een toolbar vam mirar waar ik niet echt om gevraagd heb, Ccleaner, en reg cleaner ook aanwezig
 
Laatst bewerkt:
Zone alarm, spywareguard, e kan ook niet in mij register komen, geeft aan dit is geen win 32 toepassing als ik het probeer, en heb een toolbar vam mirar waar ik niet echt om gevraagd heb, Ccleaner, en reg cleaner ook aanwezig

ZoneAlarm, SpywareGuard, CCleaner en RegCleaner zijn allemaal geen anti-virusprogramma's. Het is aan te raden, om naast dit rijtje programma's ook nog een goed anti-virusprogramma te installeren. Dit kan gewoon een gratis scanner zijn, bijvoorbeeld AVG Free, Avast of AntiVir (links te vinden via Google).

Installeer een van die programma's, update het, en kies voor een volledige/uitgebreide systeemscan waarmee alle bestanden gescand worden. Na afloop van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen.
 
virus

Ik heb een aantal malen S antispyware laten draaien en veel rommel er afgehaald , maar er blijft 1 steeds weer terug komen , adware vundo vaiant, hoe krijg ik deze weg?
en ik dacht dat er bij zone alarm anti vrus ingebouwd was, maar dat is dus niet zo?

en ik krijg als ik de helpmij site open nog een pop up venster
 
virus

Ik ben de hele dag een beetje aan het schoonmaken gewest, en spybot en search blijft aangeven, virtumode en win 32 bho df , als ik de browser open komt er gelijk een pop up scherm en verdwijnt ok direct weer. aantal malen achter elkaar, verder geeft spyware browser protection aan , dat er iets verandert, en zone alarm geeft aan dat ddc toegang probeet te krijgen tot internet.

wie helpt ...... ? lijkt mij nog niet helemaal gezond.

alvast bedankt


Jan
 
Laatst bewerkt:
Het adware prg heet trouwens virtumonde. Ik weet niet hoe je het wegkrijgt maar op Helpmij is best wat te vinden
 
Heb je trouwens het advies om een gratis antivirusprg te downloaden en te runnen al opgevolgd.
AVG free is een hele goede
 
Laatst bewerkt:
virus

Ik heb zebijna allemal geprobeert, ook heb ik spyware doctor laten draaien en die vind eenstuk of 22 threats, en 1200 infectie, maar dit is geen freware is hier een alternatief voor.

even terug komend op eerder antwoord , ja ik heb avg al geiinstalleeerd
 
Laatst bewerkt:
virus

Nu heb ik dit nog gevonden bij Lava soft
Virtumonde Remover
What does this program do?
The Virtumonde Remover v1.0 will neutralize all Virtumonde targets running on a scanned system. The remover tool will not quarantine files; it will only make sure that files are no longer running and that they will not restart when you reboot your computer.

Who should use this program?
Anyone that suspects they are infected with Virtumonde should use this program. One clue that your computer may be infected is that you are getting a high amount of pop-ups.

How do I use it?
The Virtumonde Remover has been integrated into Ad-Aware 2007. Make sure to upgrade to Ad-Aware 2007 in order to use this tool.
 
virus

goedenavond

Volgens mij ben ik weer schoon, meerdere malen met AVG gescand, spybot search and destroy,ad aware, kaspersky online scan zeker 2 maal gedaan ter controle, en zo ook nog super anti spyware, en volgens mij funcioneert alles weer, alleen als ik IE open dan duurt het een beetje lang voor dat de pagina gevuld is, dan heb ik nog het probleem dat er steeds een nieuw scherm wordt geopent als ik b.v. mijn mail programma open of een site, het is een blank scherm, en rechts beneden verschijnt de tekst "ad served bij content tools" dit lijkt mij niet helemaal te kloppen.

Iemand enig idee.?

alvast bedankt

jan
 
Laatst bewerkt:
virussen

Ik denk het probleem is opgelost, niets meer gevonden door , AVG, Super ant spyware, en kaspensky., alleen het duurt lang dat een site geladen wordt, of als ik een knop aantik dat er een reactie komt
en de firewall wordt automatisch uitgeschakeld, en ik kan typen en dan komt er niet direct een letter, maar dan in één keer alles achter elkaar

Snelkoppelingen werken niet meer correct

wie heeft nog suggesties
 
Laatst bewerkt:
Je kunt met taakbeheer je cpu gebruik bekijken. Als je niets hebt draaien, buiten de opgestarte prg's moet dit in de buurt van de 4% zitten. Je kunt dan eens kijken wat voor processen je hebt draaien en of je daar vreemde prg's tussen ziet staan.(Die jou vreemd voorkomen) Als ik zo iets vind kopiëer ik de naam en ga zoeken op het internet
Trouwens je firewall van Windows wordt waarschijnlijk uitgeschakeld door Zone alarm als je dit ingesteld hebt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan