virus?? help me aub....

Status
Niet open voor verdere reacties.

azieza

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2004
Berichten
56
hallo,

ik weet nie wat er precies aan de hand is maar als ik ergens mee bezig ben dan komen er iets van 80.000 (20 ofso) calculators naar voren en het gaat niet meer weg. als ik het weg klik dan valt me pc uit en als ik hem dan weer opstart dan gebeurt telkens hetzelfde....

en als bonus gaat de muis af en toe de tegenstrijdige kant op.....:mad: :evil:

kan iemand me helpen??? ik word gek....
 
Je kan nog wel op internet zo te zien dus ga eens naar http://www.hitmanpro.nl en download dat programmatje. Dit programma verwijderd alle rotzooi en virussen van je computer, duurt wel even maar werkt wel!

Succes! :)
 
Hmmmmm............... even geen hitmanpro downloaden en gebruiken.
Als je wilt scannen dan gebruik je even ewido.....www.ewido.net
Gaat het daar niet mee over dan horen we het wel.
Maar GEEN hitmanpro.....dat brengt meer schade toe dan je lief is.
Bij Hitmanpro krijg je allemaal trail versie die na een tijdje gekocht moeten worden.
Ook je internet explorer kan raar gaan doen.
Surfright wordt ingeschakeld en dat wil jij helemaal niet........dus niet doen.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je Hitmanpro verwijdert verwijdert hij automatisch al die trial versies mee en heb je dus nergens last van. Overigens kun je onder de opties surfright gewoon uitschakelen.

Internet explorer die raar gaat doen vind ik al helemaal een sterk verhaal, kun je dit onderbouwen? Raar doen is in de IT wereld nogal een ruim begrip...
 
onderbouwen hoeft niet......ze geven zelf al een iefix uit voor als je hitmanpro verwijderd en je problemen krijgt met ie.
Maar hitmanpro.....niet gebruiken.
Gebruik de programma's appart dan heb je zelf controle over wat je doet......en laat je het niet aan een schil over.
 
nope??

het ios er nog steeds
maar ik ben gegaan naar taakbeheer, toen ga naar proces en toen kwam ik uit bij crss.exe en probeerde ik het af te sluiten. maar ik kreeg : dit is een essentieel systeemproces en kan niet worden afgesloten in taakbeheer.???:eek:
 
heb je nu al eens een scan gedaan met b.v. ewido zoals ik aangaf of heb je helemaal nog niet gescand??
 
Larske zei:
Je kan nog wel op internet zo te zien dus ga eens naar http://www.hitmanpro.nl en download dat programmatje. Dit programma verwijderd alle rotzooi en virussen van je computer, duurt wel even maar werkt wel!

Succes! :)
gek gek gek gek ... volg puppie maar ...
 
bij veel mensen valt hun pc gewoon uit omdat het een hitte golf op dit moment is je zou kunnen wachten tot het koeler word:thumb: :thumb:
 
azieza zei:
hallo,

ik weet nie wat er precies aan de hand is maar als ik ergens mee bezig ben dan komen er iets van 80.000 (20 ofso) calculators naar voren en het gaat niet meer weg. als ik het weg klik dan valt me pc uit en als ik hem dan weer opstart dan gebeurt telkens hetzelfde....

en als bonus gaat de muis af en toe de tegenstrijdige kant op.....:mad: :evil:

kan iemand me helpen??? ik word gek....
wie spreekt er van uit vallen ? :rolleyes:
 
de jean zei:
wie spreekt er van uit vallen ? :rolleyes:


precies hij valt pas uit als ik wegklik maar nu op het moment staan er 139 rekenmachientjes op men scherm ik word gek!!!! ik heb ewido en die hitman gebruikt maar niks helpt
:evil:
 
kijk eens of je met panda kunt scannen
 
mn logfile van hijackthis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is niet je volledige log en de log moet je plaatsen bij www.nucia.nl/forum

Ik haal jouw log even weg hier.
 
ff stome vraag hoor maar zit er geen toets op je keybord die de rekenmachine opent?
misschien klemt deze.
 
virtuosa zei:
ff stome vraag hoor maar zit er geen toets op je keybord die de rekenmachine opent?
misschien klemt deze.

jah je weet maar nooit ik heb ook zo'n knopie voor me rek machine

Wel een goede:thumb: denken niet veel mensen aan maar denk niet dat dat het is waarom zou ze pc dan afsluiten als hij ze weg klikt... JA das een goede he:p
 
buffer overun misschien zou kunnen.
had het ook bij een waar dus allemaal windows rekenmachientjes werden geopent,
en ook bij weg kliken sloot tie dus af.
ander keybord er op en het was weer goed :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan