virus.? help..!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxLiEsJuHhxXx

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
ik heb een probleem..
ik weet zelf niet of dit door een virus of of niet.. maar ik heb me laptop net 1 week weer terug. mijn harde schijf was kapot. en nu heb ik dat ik telkes een blauw beeld krijg zonder tekst en dan valt mijn laptop uit en start hij opnieuw op. het opstarten duurt langer dan normaal. en me laptop is in het algemeen wat trager..

ik ben bang dat het een virus is omdat ik via google eergisteren een link aan klikte en toen kreeg ik een beeld alsof ik in deze computer keek .. en stond er iets van deze computer is geinfecteerd maar het zag er echt uit alsof het echt in deze computerwas en AVG de melding gaf. en toen kwam er ook meteen bij een paar mapjes te staan dat er zoveel ( verschillend per mapje ) virussen in zaten. ook kreeg ik een balkje te staan wat vol liep bij het mapje van de cdschijf. en er kwam een venstertje wat vermelde dat me laptop geinfecteerd was. en toen die ook nog aan kwam zetten met download dingen heb ik weg geklikt dit gebeurde allemaal in ongeveer 5 seconde.. daarna heb ik AVG me hele laptop laten scannen maar deze vond niks.
en sinds gistere krijg ik dus het blauwe beeld..
vandaag is het alleen heel veel vaker dan gistere..

weten jullie mischien wat dit is en hoe ik het weer weg krijg.. ?

ik hoop van wel...

groetjes marlies

Blauwe beeld(bsod?).
Kan je de foutcode nog aflezen of kan dat al niet meer.
Met die foutcode kunnen we je verder op weg helpen.

Blauwe beeld(bsod?).
Kan je de foutcode nog aflezen of kan dat al niet meer.
Met die foutcode kunnen we je verder op weg helpen.

ik krijg gelemaal geen code te zien..
alleen een blauw beeld en dat houd ongeveer 1 a 2 seconde aan en dan valt die uit..
als die dan weer aan gaat geeft die wel de melding dat die die onverwacht zelf had afgesloten maar er staat geen code of iets bij.. :(
ik zal anders de volgende keer nog een keer goed kijke..

hallo hier een update.
de laptop heeft het een tijd niet meer gedaan.. en nu begint het weer.. alleen als ik een film kijk op de laptop op groot beeld. dat blijft die eerst vast hangen en dan gaat dei weer verder en eff daarna blijft die weer vast hangen en zo door. dan krijg ik ook telkes rechtsonder in t scherm een melding te staan: beelbestuuringsprogamma hersteld.
en dan op gegeven moment krijg ik weer blauw beeld en als ik die dan weer aan gaat krijg ik de volgende melding..

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 116
BCP1: 83990510
BCP2: 8A433814
BCP3: 00000000
BCP4: 0000000D
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini100909-02.dmp
C:\Users\eigenaar\AppData\Local\Temp\WER-97890-0.sysdata.xml
C:\Users\eigenaar\AppData\Local\Temp\WERA2C3.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

misschien ff bellen met de helpdesk van het merk pc?
Ik heb zelf een Dell Inspiron Laptop (had ongeveer het zelfde probleem).
gebeld met dell. zij hebben mij uitgelegt hoe het was op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan