Virus, hoe deruit

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Ik weet dus niet omwat het precies gaat, heb dit virus al eens gehad, toen is het er met hitman pro uitgegaan, nu 2x gerunt en het zit er nog in... Het gaat erom ik kreeg een programma genaamd "spywarequake" dit is er wel uit, maar als ik nu nar explorer gaat, dan krijg ik dit te zien.

http://img114.imageshack.us/img114/5470/virus0hu.jpg

wat ik dus van heden weet, dat dat rotzooi is, dan rechtsonder een groen pictogrammetje, wat steeds zegt dat er een infectie is, als ik daarop klik gaat hij naar een site en vervolgens moet ik dat downloaden ook virus meen ik. Ik krijg het er niet uit :( iemand progje om dit eruit te halen of wat ik moet doen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
GEEN Hitman pro draaien het molt je hele pc
Ik denk dat dat groene dingetje onder van een virus is?
download ewido(google) en scan in veilige modus
Trouwens.. wat zegt nod?
En is die site wel betrouwbaar? geen valse meldingen ivm. om het product te kopen?
Edit: Weet je zeker dat spywarequake eraf is> Hoe heb je hem Gedeinstallerd Bij software?

Laatst bewerkt:
Die site is niet betrouwbaar, als ik daarop klik gaat em weer wat installeeren, NOD vroeg of i kdat spul wou deleten heb geklikt op "delete" moet er dus uit zijn, maar is er dus niet uit, waarom hitmanpro niet betroubaar is interesseert me eigenlijk niet. Ik krijg het met aantal spyware progjes er niet uit en NOD ook niet. Toevallig wel een progje die het erwel uitkrijg bijv. "xxxx remover" ?

laat ewido er eens over heen gaan.
www.ewido.net
doe een online scan.
En als depagina dan nog niet gewijzigd kan worden dan zou ik een logje plaatsen bij nucia.
www.nucia.nl

Geloof ik heb je niet die infectie...
als je daar op klikt krijg je juist een infecite denk ik.
Het behoort denk ik bij spywarequake die is er nog niet af..
Nogmaals hoe heb je hem geDeinstalleerd

Van de screenshot een link gemaakt, de hele lay-out van de pagina was vernaggeld.;)

Mijn excuus crash,

Heb met ewido gescant, 26/26 dingen gevonden + verwijdert geeft hij aan.
Had het pobleem nog steeds, heb het in veilige modus gescant, en zit er nog.
Hoe ik spywarequake heb verwijdert, is ik kon de uninstall in "software"niet vinden, map opgaan zoeken en stond maar 1 .dll in en dat pictogrammetje. Hele map verwijdert dus.
en onlie scan met trend micro gooit hij tijdens het scannen me internet eruit en kom terug op mijn desktop. Makkelijke oplossing is formateren, maar daar zit ik dus niet op te wachten.. Lucia hoe maak ik een log ? zal ik dat in ewido doen als dat gaat ? zo ja hoe

Hoop reactie te krijgen:cool:

opgelost

Oke, iemand heeft mij net met dit probleem geholpen, aangezien ik het antwoord op een forum las en dat progje + de vraag van 18 april is, kan dit een geëvalueerde versie zijn van de oude, bij deze krijg je ook een pop-up steeds onder, wat je moet doen is:

down het volgende progje " http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.zip"

pak het pakket uit in bijv "C:/smit"

start windows op in veilige-modus ( bij opstarten F8 steeds indrukken)

dan ga je naar die folder en open "smitfraud.cmd" op

dan "2" en enter.. daarna 2x Yes (Y, enter)

en daarna in windows opstarten, de hele rotzooi is eruit included knippert ding rechtsonder :thumb: en gastuh nog bedankt ;)

mooi dat het opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan