Virus in geheugen en in een windows file HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hoi ,

even het volgende ik heb een trojan of een virus hoe het ook heet en krijg het niet weg.
Het zit in bepaalde DLL files en in het geheugen wat de virus scanner aangeeft.
Ik heb Norton Antivirus gedraaid en AVP en Sophos en allemaal herkennen ze het virus alleen verwijderen doen ze niet omdat ik geen toegang tot die dll files heb.
Daarbuiten vinden ze ook een virus in het geheugen meer geen enkele virus scanner haalt hem weg , keer op keer vind ie weer een virus in het geheugen.

Het gaat om het volgende bestand die besmet is en niet te verwijderen valt,

c:\windows\system32\ntswrl32.dll
het gaat om het volgende virus (zie link)

http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/trojbckdrigq.html

de virusscanner zegt wel dat ie hem aan kan maar weg halen doet ie niet omdat ik geen toegang tot het bestand heb. Wil ik in safe mode opstarten krijg ik meteen een 'blue screen' omdat waarschijnlijk het virus in het geheugen zit.
Help hoe kan ik dit oplossen

Bedankt voor je reactie, ik heb eens gekeken maar het betreft geen spyware hier.
De virusscanner geven echt aan dat het een virus is en zelf in het geheugen, krijg het zelfs niet uit het geheugen ondanks dat ze de files verwijderen nu tijdens booten van XP komen ze vanzelf gewoon weer terug:shocked:

Je kan ook Hitman Pro Downloaden en met al die andere prog die der allemaal bij horen Die Haalt Ze der meestal ook wel uit ook al heb je der geen toegang voor

of gebruik norman virus control die haalt bij mij elke virus der uit behlave spyware dat is jammer want dan moet ik een nieuwe licentie kopen als die ook spyware moet blokken

vriendelijke groet //-\\ gamers-inside //-\\

gebruik dit

link

het is egt een top programma kweet nie of je der een serial voor nodig hebt want het stond al standaart in me pc toen ik hem kocht

gamers-inside zei:
gebruik dit

link

het is egt een top programma kweet nie of je der een serial voor nodig hebt want het stond al standaart in me pc toen ik hem kocht

Als jij daar tevrede mee bent Oke.

Maar @tieske123 doe dat maar niet ,en zeker Hitman niet.

Ga echt even langs bij Nucia.voordat er nog meer aan de hand is!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan