Virus in website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vmx.nl

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2004
Ik heb een website vmx Maar.... Er zit een virus in. De server is volgens mijn hosting provider clean. de website zelf is te bezichtigen op: vmx.nl

Wat is hier in godsnaam aan de hand?

Vincenzo Di Santo.

Geeft hij ook aan wat voor virus het is.

Het gaat om het bestand:

PHPINFO2[2].HTA

Naam Paard van Troje-virus: VBS/Inor

en om:

DAT21.TMP

Naam Paard van Troje-virus: Exploit-CodeBase.gen

Gemanupuleerde Websites.

Elke Website kan als een een viruszijnde(lees: gevaar/bedreiging) fungeren.

Een klik geven op een Website geven kan al funest zijn.

Wees dus op je hoede.

Ik internet wel, maar weet ook heel goed wat daarvan de consequenties kunnen zijn i.v.m. het gevaar die ons loert.

Dennis.

@ DENNIS90

Hij beheerd de server en hij heeft dus aan zijn server zijde een virus maar hij weet niet hoe....

@vmx.nl

Kijk eens in je index.php of html ofzo wat daar in staat....

Laatst bewerkt:
Het is niet op mijn server. In de Index.php steest niks vreemds. Ik kreeg net dit emailtjuh:

Beste klant,

Helaas is door een technisch defect op deze server ingrijpende noodwerkzaamheden noodzakelijk waardoor de server vanmiddag omstreeks 14.00 uur offline moet gaan.
De werkzaamheden duren tot ongeveer 19.00 uur.

Het is helaas niet mogelijk deze werkzaamheden uit te stellen tot in de nacht.
Alle data wordt op dit moment geback-uped en zal door deltaned weer terug geplaatst worden.

Het kan voorkomen dat er bestanden verloren gaan, wij hebben inmiddels alles op CD rom staan waardoor het terug halen van data mogelijk is.

Tijdens de werkzaamheden zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Indien de werkzaamheden uitlopen zal er middels de SMS een bericht volgen. Meld u daarom vandaag nog aan door: deltaned on naar 3010 te sturen!

Wij bieden onze excusses aan voor het ongemak.

XXXX XXXX
Deltaned Internet Services
http://www.deltaned.nl

Ik denk dat mijn kwaadheid toch wel geholpen heeft.. Hij zat mij al te beschuldigen dat het op mijn pc zat. Mijn pc heb ik eerlijkwaar gister 4 x gescant op virussen. Ook krijg ik per dag ongeveer 1500 emaltjes met virussen. Dit is al een tijdje zo. Volgens hem moest gewoon iemand mij hebben, maar ik dacht al dat het aan de server lag. Want als ik een nieuw @vmx.nl mail adres aanmaakte werdt die al overstroomd met virrussen.
In iedergeval bedankt allemaal.

Vincenzo Di Santo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan