virus melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Goede middag
Had even een vraagje had laatst een programa gedownload....een maand of 3 geleden vaak op virus gescant nooit een melding gehad dat er een virus in zat en nu ineens naar 3 maand naar verschillende updats met norton te hebben gedaan , zegt die dat er nu een virus inzat.
virus heet backdoor.optixpro.13

Het programa dat ik toen had gedownload hete blockcontrole.exe hoe is het mogelijk dat norton pas naar drie maand zegt dat dat programa een virus heeft, en nu heeft die virus uit het programa verwijderd, dus nu heb ik helaas niks meer aan dat leuke programa.

En kan helaas ook geen andere versie vinden van blockcontrole.exe

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen die virus melding terug zetten of heb ik nu gewoon pech:eek:
 
Weet je zeker dat het programma zo heet? Lijkt me zeer sterk aangezien ik er totaal niks van kan vinden op Google. Waar heb je het vandaan en weet je zeker dat het door dat programma komt??
Ik zie het al, is dat een blockchecker voor MSN?
 
Laatst bewerkt:
ja zo heet het zou er even een bijlage bij doen dat recht onder in was het programa en de rest wat je ziet is de virus melding die ik van af vandaag kreeg
 

Bijlagen

  • virus melding.jpg
    virus melding.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 26
Nou ja, het lijkt mij duidelijk. Dat bestand was gewoon geïnfecteerd maar of dat vanaf het begin zo was betwijfel ik. Waar heb je het programma vandaan? Je bent nu in ieder geval clean.
 
Ja dat weet ik helaas niet meer, is ook al weer drie maand geleden.
Vindt het wel jammer was het was een leuk program, maar vind het wel raar dat norton het pas naar drie maand aangeeft dat er een virus in heeft gezeten en heb ook meerder maals online scan gedaan en die gaf ook niks aan.
Dan moet ik het helaas maar weer op de oude manier doen om te kijken of iemand mij heeft geblockt op msn:eek:
 
Heb de url gevonden waar die opstond?????maar mag helaas dat hier toch niet neer zetten
 
Dat dacht ik wel:p
Dat is het risico helaas als je van zulke sites download.
Succes verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan