Virus nodig voor schoolopdracht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi,
Weet iemand waar ik een virus vandaan kan halen voor een schoolopdracht. Ik moet een virus instaleren en kijken wat er gebeurt.
Alvast bedankt!

Serieus? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een school zo'n opdracht geeft. Maar goed:

Ga naar de bibliotheek en raadpleeg NRC Handelsblad van zaterdag 6 december 2003. Daarin vind je een complete bijlage over Computervirussen. Lees het artikel 'Zelf een Trojaans paard timmeren' van Marie-José Klaver over het zelf maken van een virus. Met dat artikel en wat hulp van Google kom je er wel, denk ik. Dát zal indruk maken op school! Een zelfgemaakt virus!

Lol!:p dit is no joke right?

Ik weet zo geen site.
Ik wilde googlen maar dat werkt niet meer sinds ik ZA weer run, ligt google bij jullie ook plat?:o

Hoi,
Mijn school is een ICT opleiding, da's logisch. Bedankt voor de tip. Ik heb nogal haast ermee dus ik zal via Google eens kijken of ik het artikel kan vinden.

Niet toevallig een virus opgelopen :D Ik kan gewoon Google op in combinatie met Zonealarm.

Google gaat goed bij mij maar ik kan het artikel van Klaver helaas niet vinden. Iemand nog andere tips??

Geplaatst door Lia

Ik heb nogal haast ermee dus ik zal via Google eens kijken of ik het artikel kan vinden.

Het archief van de NRC is er alleen voor abonnees. Dus, hup, naar die bibliotheek.
Je kunt Marie-José Klaver wel mailen via z'n website (de eerste Google-link). Wie weet...

Toch kan ik niet geloven dat dit voor een schoolopdracht is.
Ruzie met iemand ?

Kan je niet beter met een nepvirus aan de gang?
Link uit het Helpmij-archief+citaat: 2.1 De virus scanner rapporteert het "Eicar" virus
Een virus genaamd "Eicar" bestaat niet. De virus scanner heeft simpelweg een bestand gevonden wat ook bekend staat onder de naam Eicar antivirus testbestand. Het helpt de virus scanner te testen of deze inderdaad correct werkt. Bestand is gevonden, dus de virus scanner werkt.

Dit bestand is onschuldig en je kan het zonder problemen verwijderen. Ga naar de volgende web pagina voor meer informatie: Eicar

(by the way, als je wat surft op 'foute' sites kom je er van zelf wel een tegen) :p

ff duidelijk alles geschied op eigen risico

ff duidelijk alles geschied op eigen risico
ik neem hier voor geen verantwoording
maar hier kun je een virus downen onder hacking stuff

Laatst bewerkt door een moderator:
Zet je virusscanner uit en ga lekker op Kazaa alles aanklikken wat je tegenkomt en.........voila, binnen de kortste keren BINGO!!

HAMMAR

Geplaatst door FunZip
Zet je virusscanner uit en ga lekker op Kazaa alles aanklikken wat je tegenkomt en.........voila, binnen de kortste keren BINGO!!

HAMMAR

Niet nodig: alles aanklikken! Zoek het bestand: hotmail hack (of crack). Voor 100% zeker kun je direct een virus downloaden :D :D

Ja het is echt zo, mijn school (ID-College te Gouda) heeft me de volgende opdracht gegeven:

Computervirussen
Er zijn verschillende verzamelingen virussen op het internet te vinden. Daar willen we jullie naar laten kijken. Je begrijpt dat hier ook een risico bestaat - een virus mag nooit in onbekwame handen terecht komen. De bedoeling is dat jullie de machine van een andere groep gaan infecteren. Voor het zover is moet je de werking op je eigen machine hebben bekeken.
Vervolgens maakt elk groepje haar eigen machine weer schoon. Een verslag van een A4 maakt de zaak compleet.

Het is dus niet zo dat ik iemand niet mag en z'n computer wil slopen.

Bedankt voor de reacties!

Ehh, laat die links naar die hacksites maar even achterwege. :rolleyes:

Het mag dan misschien wel een antwoord op de vraag zijn, maar aangezien er ook van die 'hack' rommel op staat mag het hier dus niet gepost worden. (Graag ff editten dus).

Je kan idd beter dan Eicar 'virus' gebruiken.. want we gaan hier niet mensen aan virussen helpen.

Geplaatst door Lia

Het is dus niet zo dat ik iemand niet mag en z'n computer wil slopen.
Dat gelooft iedereen best. Maar er lezen ook altijd lolbroeken mee die op een andere manier deze informatie gaan gebruiken. Daarom gaat dit topic op slot.

Met de info van Gezina kom je een heel stuk verder, en daar laten we het nu ook maar bij.

Closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan