Virus of beeldscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohke.. Dat kan dus niet zomaar, videokaart eruit en de nieuwe erin?

Dat kan zeker bij apparaatbeheer?
Display adapters -> uninstall (videokaart)

Das wel de goede manier?

Als je deze neemt hoef je geen drivers te 'uninstallen' deze kaart heeft namelijk dezelfde drivers nodig als die je nu gebruikt.

Overigens kun je op de volgende site vragen stellen over alle medion en targa computers.
(aldi en lidl)
Er zitten daar experts en mensen met de zelfde computers, en wie weet zijn er mensen geweest met hetzelfde probleem.
http://www.supermarktpc.net/

Als je deze neemt hoef je geen drivers te 'uninstallen' deze kaart heeft namelijk dezelfde drivers nodig als die je nu gebruikt.

Ik ben wel eens van 9250 naar een 6600 gegaan met dezelfde gedachte, maar kreeg het pas aan de praat nadat ik de catalyst drivers opnieuw had geïnstalleerd.

Ik ben wel eens van 9250 naar een 6600 gegaan met dezelfde gedachte, maar kreeg het pas aan de praat nadat ik de catalyst drivers opnieuw had geïnstalleerd.

Als je bij de drivers van ATI gaat kijken, zal je zien dat de 9250 ook in dezelfde catalyst bundle zit als 9800pro, heb hier al menig ALDI pc op deze 'snelle' manier aan een nieuwe videokaart geholpen.
Bovendien de 6600 is ook geen ATI kaart, vandaar dat ik adviseerde de ATI 9250 te nemen.

Als je bij de drivers van ATI gaat kijken, zal je zien dat de 9250 ook in dezelfde catalyst bundle zit als 9800pro, heb hier al menig ALDI pc op deze 'snelle' manier aan een nieuwe videokaart geholpen.
Bovendien de 6600 is ook geen ATI kaart, vandaar dat ik adviseerde de ATI 9250 te nemen.

Tja zo staat het wel heel dom, ik bedoelde de ati 9600,
ik weet dat ze in hetzelfde pakker zitten, maar bedacht (toen er fouten kwamen) dat de hardware toch op heel ander manier met de software communiceert, leek me dus logisch dat de (zelfde) drivers opnieuw geïnstalleerd moesten, blijkbaar is dat dus niet zo.

Nou jongens.. ik ben eruit.. Ik heb een nieuwe videokaart en die ouwe was gewoon kapot..

In ieder nog bedankt voor alle hulp van iedereen..

Ciao

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan