Virus of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel Philippi

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
60
Heb al eerder gemaild over problemen met Outlook, wat minuten er over deed om te openen.
Ik heb dit echter nu ook met andere programma's. Heb al diverse virusscanners geprobeerd, maar niets werd aangetroffen.
Op de 2e PC (netwerkje) heb ik echter geen probleem. Ook niet met internet.
Heb van alles geprobeerd. Heb zone-alarm er vanaf gegooid en weer geinstalleerd. Nu leek alles op de 1e PC wel normaal te werken.
Echter; nu doet internet op de 2e PC niet meer.
Ik word helemaal moedeloos en weet het niet meer.
Graag hulp.......
 
moeilijk te zeggen waar t door komt.. heb je er veel mails in staan dan zou t de oorzaak kunnen zijn dat t lang duurt voor hij opent.. dan moet je wat mailtjes opruimen.
maar outlook gebruikt ook veel geheugen en je pc moet aan de installatie eisen daarvan voldoen.
 
ook al eens op spyware gescand.
 
Wat betreft je netwerk: Heb je ZA weer ingesteld zodat ie de andere pc niet blokkeert.
 
Voor wat betreft;
ZA; Hoe moet ik dat doen? Bij de installatie van ZA herkent hij wel de 2e PC en zet hem bij de firewall in de lijst (trusted).

Spyware; Heb met ad-aware gescand. Kwamen 5 nieuwe items erbij. Die heb ik in quarantine geplaatst.

Mails; Staan zeker niet veel mails opgeslagen. Probleem beperkt zich ook niet meer alleen tot outlook, maar ook andere progs. die niet meer vooruit te branden zijn.

Heb ook nog de patch voor het beagle opgehaald. Bleek ook dat ik beagle-vrij was.
 
Kijk eens op de home pagina van deze site en kijk hoe je hijack kunt maken en plaatsen.
Daar kijken de experts die log na en geven ze je een zeer goed advies.
 
Heb de netwerkkaart van de 2e PC geheel uitgeschakeld.
Nu werkt alles als een 'trein' op mijn PC. Hij is zelfs stukken sneller dan voorheen (misschien logisch, dat de data -stroom niet in twee-en gedeeld wordt??).
Zal het probleem dan toch liggen in de verbinding met de 2e PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan